Zegarek by Indiwibarcih
Nie jestem dumny z tego co robię, lecz co mam zrobić? Nie mogę… Nie. Nie będę się płaszczył przed obcymi by dostać część, drobny ułamek ich "ciężko” ...
Nie jestem dumny z tego co robię, lecz co mam zrobić? Nie mogę… Nie. Nie będę się płaszczył przed obcymi by dostać część, drobny ułamek ich "ciężko” ...
Jako 15-latek zafascynował mnie świat snów. Codziennie starałem się ze wszystkich sił zapamiętać swój sen i opowiadałem go znajomym. Sny były różne. Raz byłem ...
-Jaki pasztet... Powiedział znajomy mi głos i nagle zaczął się ze mnie śmiać wraz z innymi. Zawsze to ignorowałam, bo ludzie ciągle mi to mówili... Przyzwyczaiłam ...
Spaliłam papierosa, po czym wróciłam do opustoszałego, pełnego jednak ciszy domu. Cieszyłam się, że zostaliśmy z Chrisem sami. Czuje sie przy nim bezpiecznie. I jest ...
To był mój pierwszy komentarz na który już po chwili otrzymałam odpowiedź: , , Jakiś grubas, który nie dał sobie rady z zasadami Any się odezwał " Wkurzył mnie ...
- Mam cię - powiedział do siebie Michał, wyciągając szczura z pułapki. Pomimo tego, że szczur miał jakieś siedemdziesiąt centymetrów długości i z łatwością swoimi ...
Podobno w pisaniu powieści najtrudniejsze jest pierwsze zdanie... A więc mam je już za sobą.Dlaczego Sensimilla? Najlepsza część roślinki... Za taką się uważam jako ...
John poprawiał przed lustrem krawat w biało czarne paski.-Jak wyglądam?-spytał swego lokaja Jeffa. -Bardzo panu w tym to twarzy-szczerze odparł lokaj.-dzięki-uśmiechnął ...
- Śmiało, możecie wejść to jest wasz dom od teraz-rzekł John do Mandy, Karola, i Amy którzy trochę z obawą w oczach rozglądali się po tym wielkim domu.Wiedzieli, że ...
Butterfly17 : Gdy doświadczysz przyjaźni z Aną PosrANA6565 : Po co..? Przecież to nudne.. Napisałam tak, jednak w rzeczywistości chciałam zobaczyć czy dam sobie radę ...
,, Mózg człowieka jest większy niż u małp człekokształtnych, niekiedy wielokrotnie’’ ,, Pradzieje człowieka’’ Josef Wolf i Zdenek Burian, 1982 Rozdział 22 ...
Przemyłam wodą twarz i zrobiłam lekki makijaż. Spojrzałam na telefon, na wyświetlaczu widniał duży, biały napis "DZIESIĄTA TRZYDZIEŚCI, ARTUR". Przeniosłam ...
Climbatize Nikodema obudziły niepokojące odgłosy, które dobiegały z wnętrza domu. Z ciężkością wstał z łóżka, nie mogąc znieść powtarzających się, przeraźliwie ...
Wybrałam się z Aśką na imprezę. Muzyką, taniec, mężczyźni, nowe znajomość. Trzeba odstresować się po zdanej maturze. Założyłam białą, krótką sukienkę ...