Sny - str 5

  • Plakat

    Co noc budzę się ze wzrokiem utkwionym w plakacie, którego mam powieszonego na ścianie za głową. Muszę nieźle wykrzywić głowę aby go zobaczyć. Gaszę światło i idę ...

  • 30 kobiet i 7 mężczyzn

    Słowa mają wielką moc. Każdy z nas jest w stanie przywołać twarze i wypowiedziane przez nie słowa pełne jadu. Ludzie obrzucają innych gównem w złości, z nienawiści ...

  • Krwiożercze Łyżki

    Specjalnie dla Ahrii Byłam w ciemnym lesie. Mrok oplatał mnie od stóp do głowy. Drżałam z zimna. Jedynym źródłem światła był księżyc i gwiazdy. Wiał silny wiatr ...

  • Podwieczorek

    Siedziałem na starym, skrzypiącym krześle i słuchałem jej bełkotu. Rozkręciła się. Istna słowna lawina. "Ile jeszcze tak może?" - pomyślałem. "Czy kiedyś skończy ...

  • Puzle

    Początkowe 4 rozdziały Puzle (specjalnie przez jedno z (z niemieckiego) Marcin Mańkowski Czysta fikcja. Wszelkie podobieństwa do osób prawdziwych przypadkowe. I -Znasz go ...

  • Tkwiąc na wpół żywą

    Otchłań. Wpadając w nią można nigdy nie wrócić na powierzchnię. Jednak jego oczy. Błękitne i piękne. Kuszą. Skocz. Skocz. Tam twoje miejsce. Z nim... Sara nie ...

  • Biała Kartka- Prolog

    Biegłam przed siebie, mijałam nagie drzewa, przechodniów, własne myśli, które przelatywały koło moich miedzianych włosów i znikały gdzieś za plecami. Odbijałam się ...

  • Sen we śnie

    Maks siedział w rogu sali, wpatrując się w wiszący na ścianie zegar. Za oknem lejący się strugami deszcz a w środku bełkoczący nauczyciel sprawiały, że chłopak ...

  • Rzeczywisty surrealizm, czyli o drodze, śnie i lękach

    Sny mogą pokazywać nam czego się obawiamy, czego pragniemy. Możliwe, że sny są mową podświadomości, której czasem nie pamiętamy, czasem nie rozumiemy, lecz ona ...

  • Gitarzysta z piekła rodem

    Przy czytaniu polecam posłuchać utworu użytego w historyjce. Nirvana – Smells like teen spirit Narkotyki zbawienna rzecz. Jak nie wiesz co począć to sobie je weź. A potem? ...

  • Porucznik

    Do mojego domu wtargnęli żołnierze. Nikt się ze mną nie cackał. Siłą złapali mnie za włosy. Szarpali za ręce i skuli mi je kajdankami. Próbowałam się wyrwać, ktoś ...

  • Wykwintna restauracja

    Siedziałem w jednej z najlepszych restauracji w mieście, gdzie stolik trzeba było rezerwować z co najmniej dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Mimo to wszystkie miejsca były ...

  • Na wolnym ogniu

    Siedziałem związany w dużej metalowej beczce po brzegi wypełnionej wodą. Wokół zgromadziła tłum ludzi buczących w moją stronę. Próbowałem se wyswobodzić, ale bez ...

  • Las

    Był sobie las. A w tym lesie drewniana chatka kryta strzechą. W chatce przy drewnianym stole na prostym drewnianym krześle siedziałam ja, gdy wszedł wysoki chudy strażnik w ...