Sny - str 2

  • Przyjaciółki?

    Nie sen, ale musiałam się jakoś wyładować. Ludzie to szmaty. :) Z rozkoszą wsłuchiwałam się w krzyk, jaki wydobywał się z jej gardła za każdym razem, gdy za kolejny ...

  • Ponętny sukkub

    No więc jest to opowiadanie napisane w pełni na podstawie mojego dzisiejszego snu... Poniekąd dziwny, choć końcówka zapadłą mi w pamięć :D Postaram się to jakoś ...

  • Spadająca sroka

    To było w listopadzie - 10, piękny jesienny dzień. Było już złoto, drzewa miały jeszcze tylko 1/3 liści, a ja sama. Siedziałam na moim podwórku. Siedziałam, bo było mi ...

  • Samotny szczyt

    Słońce właśnie schowało się za horyzontem, gdy rozbudzony ze snu siedział na łóżku i palił papierosa. Tak, to był bardzo piękny sen - podsumował w myślach i ...

  • A moze jednak

    Tak oczywiście powiedziałem, spakowałem drugie śniadanie, wziąłem plecak i jak co rano z brakiem entuzjazmu wyszedłem z domu. Mijając furtkę zamyśliłem się. Szedłem ...

  • Maleńka

    Nie wiem jaki to dzień, ani jaka jego pora. Stoję przed drzwiami swojego pokoju. Nie lubię go. Jego ściany są pomalowane pomarańczową farbą. Nie podobała mi się już w ...

  • Biała Czerń

    Dawno, dawno temu, kiedy Bóg postanowił stworzyć świat, a Ziemia była już obdarowana wodą i roślinnością, Bóg postanowił stworzyć zwierzęta. W ten dzień jak mówi ...

  • Zielone oczy

    -Dobra, kończę.Późno już się robi. Dobranoc. -Dobranoc - Tak zakończyła się rozmowa z moją przyjaciółką Niną. Ta, jasne. Dobranoc. Łatwiej powiedzieć trudniej ...

  • Moja bardzo wielka wina

    Wszyscy dookoła spoglądali na nią oczyma przepełnionymi nienawiścią tak ogromną, że omal się z nich nie wylewała. Liczba osób, które ją otaczały, nie była zbyt ...

  • Autobus

    Na pozór normalny szkolny autobus. Dużo hałasu. Dźwięki rozmów kilkunasty, a może kilkudziesięciu osób w przedziale wiekowym 13-16 lat. W takim miejscu trudno zebrać ...

  • Biała Czerń 2

    - "Życie splata figle, życie to szczęście i smutek...” - Yoshina! - Przez wąski korytarz biegła ładna dziewczyna. Miała krótkie, rude włosy i srebrne oczy z dużymi ...

  • tajemniczy mężczyzna

    To wydarzyło się kilka miesięcy temu..miałam się już kłaść spać.Położyłam się wygodnie na łóżku, przykryłam ciepłym kocem.Było gdzieś około godziny 24.00.Od ...

  • Piękna pokusa

    Polecam przed przeczytaniem włączyć to: http://www.youtube.com/watch?v=3dM2qCCg6GE Halo? Czy ktokolwiek mnie słyszy? Wołam, ale na próżno. Mój głos odbija się od ...

  • Dama Pik " Opowieść 1"

    Witam na początek chciałbym napisać że nie piszę często opowiadań ale tym razem coś się we mnie zmieniło :) kreatywność + 10 :D ale do rzeczy chciałbym tutaj ...