Science fiction - str 7

  • Czytelniczka

    Szła grudniowym popołudniem dobrze znajomą sobie ulicą w szary, ponury, grudniowy dzień. Wysoka, szczupła, brązowowłosa. Jak zwykle zamyślona. O życiu, o przeszłości ...

  • Stare złomowisko

    Był wczesny ranek. Szedłem na złomowisko do mojego kumpla, który tam pracował jako strażnik. Za kilkanaście minut kończył zmianę i mieliśmy zamiar iść na piwo do ...

  • DOOM-Piekło na ziemi Część 2

    Zanim piekło zwaliło mu się na głowę było spokojnie. Wykonywał swoje rutynowe obowiązki. Miał być poddany pewnemu eksperymentowi którego celem było zwiększenie ...

  • "Głębia strachu" rozdział 2 - Nieoczekiwani sojusznicy.

    Korytarz jeden i dwa nie posiadają widoku na morze. Srebrna stal otacza wszystko od sufitu po podłogę, sprawiając, że czuję się jak sardynka zapakowana do ciasnej puszki ...

  • Bielszy odcień bieli.

    KRÓTKIE WPROWADZENIE Ci z Was, którzy czytali moje poprzednie szkice będą doskonale zorientowani i w tej historii i jej bohaterach. Jeśli jednak zaczynasz w tym miejscu – ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.2

    Coruscant – 70 lat wcześniej, 3 miesiące po śmierci Luke`a Skywalkera. Na Coruscant nastąpiły bardzo nerwowe dni. Wszystko działo się niewyobrażalnie szybko. Po porażce ...

  • Bitwa o Ziemię - cz.3

    W centrum łączności zapadła cisza. Myślałem o tym, co może stać się kiedy najeźdźcy przechwycą substancję, to mógłby być koniec ludzkiej rasy. Potrzebowaliśmy ...

  • Anomalia

    - Szkoda, że wyjeżdżasz – powiedziałem, drapiąc się przy tym po uchu. - Wiesz, że muszę. Nie miałem wystarczająco dobrych argumentów - odpowiedział. Westchnąłem ...

  • DOOM-Piekło na ziemi Część 3

    Drzwi centrali były solidnie zamknięte. Nie było innej opcji niż dostać się siłą. Bił pięściami i rzeczami z korytarza. Jednak stal wzmacniana nie ustępowała. Trzeba ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 0

    -Jest ich za dużo! Jasna cholera wybiją nas! Nie mamy szans przyślijcie wspa….. Nie dokończył potężny pocisk przeszył jego serce. Upadając rozbił słuchawkę voxu ...

  • Niewidzialny Tom I cz. 4

    18.06.24 - Witaj pilocie Nett - powiedział Tytan, gdy wszedłem do hangaru. Hangar podzielony był na niewielkie komory. W każdej komorze znajdował się jeden Tytan, były to ...

  • Mass Effect: Dzienniki wojenne 1

    ‘’Pierwsze kilka słów z mojej strony. Liga odkrywców zostanie dokończona siódmego lipca, czyli w moje urodziny tak samo będzie z innymi seriami niedokończonymi.’’ ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 8

    Widział jak wielki pocisk jest coraz bliżej. Mógł go zobaczyć gołym okiem. Sekundę przed uderzeniem w ziemię on wiedział, że to już koniec. Zaparł się tylko mocniej ...

  • Przybysze - Rozdział 3 - Wielki Zły Wilk

    Thomas nie wiedział ile czasu trwała podróż. Był prawie pewien, że znajduje się w Norze. Z trzech stron otaczały go betonowe ściany zaś za plecami miał blaszaną bramę ...