Science fiction - str 8

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 2

    Powierzchnia planety Gleanus IV. Ostatnie łuski sprężonego boltera opadające na ziemię zwiastowały koniec bitwy. Heretycy nie mieli szans przeciwko gigantycznej machinie ...

  • INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 6

    Rozdział 6 - CISZA PRZED BURZĄ Kolejne lekcje teleportacji przebiegały nadspodziewanie dobrze. Dziewczyny pracowały z zapałem, dając z siebie wszystko. A to co robiła Ania ...

  • Oszukać umysł [2]

    Po śmierci Kaszmir, Jaśmina miała czas na pozbieranie myśli i odpoczynek. Spała bez przerwy trzy dni i trzy noce. Sen okazał się równie dobrym, jak narkotyk czy nikotyna ...

  • "Głębia strachu" wstęp

    Rok 2030. Blackpool hrabstwo Lancashire, Anglia. Godzina ósma rano. Chłód bijący z otwartej lodówki daje chwilowe ukojenie mojemu rozgrzanemu ciału. Zalewam mlekiem musli ...

  • Hajmat - Rozdział 3

    Rozdział 3 Warta - A ona my na to. Nic nie czuje !!! – wszyscy zebrani rechotali z kawału Zapodolkiego. A on sam najbardziej. Ich śmiechy niosły się straszliwym echem w ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 4

    Niefortunnym zrządzeniem losu było to, że jedna z radiostacji przestała być głucha, właśnie wtedy, kiedy było widać pierwsze zombie na horyzoncie. Osoba mówiąca ...

  • Drogą do wnętrza człowieka część 4

    Kolejny dzień dla Hanka był dosyć miły. Rick przydzielił go do pracy przy wzmocnieniu murów po południowej części miasteczka, ponieważ z tej strony aktywność ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.7

    Frachtowiec przy lądowaniu wytworzył spore fale wokół stacji. Bryza unosząca się w powietrzu w połączeniu ze świecącym Koth`lar tworzyła tęczę, która pojawiła się ...

  • Nowe ciało

    - Jak się pan czuje? – zapytała miła pani, która czekała przed wejściem do gabinetu odnowy. Dick popatrzył na swoje nowe ciało. - Prawdę powiedziawszy tysiąc razy ...

  • "Głębia strachu" rozdział 3 - Nowa nadzieja.

    Przełykam głośno ślinę. Nie powinno mnie tu być – myślę. Dlaczego zawsze pakuje się w tarapaty. Chce zawrócić, ale staje przy ścianie, ściśle do niej przywierając ...

  • Razem przeciwko ciemności. Część 1

    Ziemia stanęła przed niespotykanym dotąd zagrożeniem. Dołącz do obrońców już teraz. Wybrzmiewały te słowa z każdego telebimu w mieście. Jednak nikt nie mógł tego ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.4

    Ben okrążył sale spotkań już kilka razy. Przy innych nie pokazywał tego, że się niepokoi, że coś może być pójść nie tak. Choćby nie wiadomo co się działo ...

  • Ostatnia warta

    Siedziała na piaszczystym wzgórzu i obserwowała, co dzieje się na brzegu morza. A działo się wiele. Plażą szło olbrzymie stado roślinożerców. Brązowawe cielska ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.8

    Siedzieli w owalnym pokoju. Przed nimi znajdował się wielki ekran komunikacyjny, który w tym momencie był wygaszony. Duraj wyglądał na najbardziej zdenerwowanego. Prater ...