Science fiction - str 5

  • Kolonia karna

    Klapa ładowni w burcie otworzyła się. W wraz z innymi wyszedł prosto w spiekotę oślepiającego słońca. Zaduch ładowni zastąpiła piekielna wilgotność powietrza, jaka ...

  • Przebudzenie

    Aktywacja... Inicjacja bazowych protokołów behawioralnych… Skanowanie wpisów głównego rejestru… Ukończono… Odnotowano 120450456 wpisów w rejestrze... Uruchamianie ...

  • Shayia III

    - To dobrze, Shayia oprowadź go po domu. Instrukcje będziecie mieć na bieżąco. Albert, dobra robota, twój talent ciągle rośnie i do tego zużywasz mniej mocy niż ...

  • Shayia IV

    Shayia i Albert pokiwali głowami i zniknęli z cichym kliknięciem. Spojrzałem na Lucy. Dziewczyna odwróciła się w moją stronę. Jej lodowo niebieskie oczy wwiercały się w ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 8 (koniec)

    Byli już w środku. Ściany były zimne i białe. Były w każdym centymetrze pokryte runami chaosu i bluźnierczymi litaniami. Niektóre z nich były tak okropne, że ...

  • STONEHUMANS II: W poszukiwaniu pomocy

    STONEHUMANS II: W poszukiwaniu pomocy Po wydarzeniach związanych z lotem na asteroidę, awaryjnym lądowaniu, zmianą w Stonehumans trzech osób z załogi statku, którego byłem ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 11

    ''Pierwsze kilka słów na początek przed końcem :P Jest już to ostatnia część tej serii. Mam nadzieję że zakończenie które napisałem jest satysfakcjonujące. Koniec ...

  • "Głębia strachu" rozdział 5 - Odzyskane ja.

    Po nafaszerowaniu mnie przez dr Holms tuzinem kroplówek uzupełniających utracone elektrolity po bliskim spotkaniu z porońcem, dochodzę do siebie. Przypominam sobie wspaniałe ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.13

    Ben wypuścił gęstą smugę dymu, która rozniosła się po sali. - Nie mieliśmy nic wspólnego ze śmiercią Baratri. - powiedział spokojnie. - Nie możecie nas o to ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 10

    Przeszli do jednej z hal laboratoryjnych. Robot poinstruował Pretora by wszedł do jednej z wielkich komór. Wchodząc zauważył, że na środku znajduje się małe metalowe ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.14

    Na mostku panowała monotonna jasność, która był ciągle przerywana przez zapalające się tu i ówdzie czerwone i żółte lampki informujące o uszkodzeniach statku. Baratri ...

  • Bitwa o Ziemię cz.1

    Tego dnia, nie mogąc spać już od 5 rano chodziłem po swoim 'pokoju', jeśli można tak nazwać łóżko, umywalkę i kibel w pomieszczeniu 4x4. Bardziej pasowało by ...

  • Hajmat - Rozdział 4

    Rozdział 4 Wiadomość Kacper siedział w sowim mieszkaniu całkowicie zaskoczony tym co stało się kilka godzin wcześniej. Najpierw ta straszna warta, pomoc temu chłopakowi ...