Science fiction - str 3

  • Diabolic Lovers cz.I ver.Ayato.

    Był chłodny wieczór, gdy właśnie wracała z ogrodu Sakamakich. Podążając do pokoju nie zauważyła żadnego z swoich aktualnych lokatorów. Czyżby gdzieś wyszli ? ...

  • Z innej perspektywy. Cz. 2

    Kilka godzin później kolejna porcja ćwiczeń podczas polowania… Rój mrówek?? Ha ha ha ha… Któż by się spodziewał gniazda szerszeni nad głową czy węża pod nogami? ...

  • Potomek.Historia cz. 2

    Proszę o ocenę w komentarzu ^^ Na zewnątrz jest chłodno. Gdy drzwi się otwarły wyszliśmy z tajemniczego pomieszczenia, które okazało się być wielkim kontenerem. Teraz ...

  • Z innej perspektywy. Cz. 3

    Tym razem, bądź co bądź, miałem lepszego nauczyciela... A raczej nauczycielkę. Która nie tylko uczyła mnie życia jako Niezmarły ale także pokazała mi jak korzystać z ...

  • Potomek.Historia cz. 4

    4 Dzisiaj pierwszy dzień drugiego etapu, będzie on trwał tyle co pierwszy etap czyli miesiąc. Nauczą nas posługiwania się bronią i walki wręcz, potem będziemy ...

  • Potomek.Historia cz. 3

    Miłego czytania. PS. Krytyka mile widziana Po krótkim pokazie Michaela, który zademonstrował nam, co powinniśmy umieć kiedy będziemy stąd wychodzić, zaprowadzono nas ...

  • Spotkanie po latach... cz1

    O mnie: Nazywam się Victoria Vess. Pochodzę z Green Bay- małego miasteczka w Ameryce Południowej. Mam trzech braci: Luka, Tomasa i Colina. Najstarszy z nich- Luk jest ode mnie ...

  • Biała Strefa. Rozdział 1. Wprowadzenie

    Witaj w Białej Strefie. Jednej z siedmiu stref. Nowej erze w, której wszystko musi być idealnie. Każda strefa jest od siebie oddalona o kilkadziesiąt tysięcy kilometrów ...

  • Spotkanie po latach...cz.2

    Mojej przyjaciółki już nie było tak samo ciała na którym się pożywiła. Położyłam się na łóżku. Dlaczego Sophie mi nie powiedziała tego wcześniej przecież tak ...

  • Bitwa o Ziemię - cz.2

    - Czekaj, kurwa... Jak to zajęli Chicago??? - Przed chwilą dostaliśmy w łączności informacje, że zaatakowali i zajęli miasto. W mieście są ludzie, oczywiście rząd ...

  • INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 7

    Rozdział 7 - KONTAKT Państwo Czerscy szli właśnie powoli, odbywając swój codzienny spacer. Śnieg skrzypiał pod ich stopami. Podziwiali zimowy krajobraz rozpościerający ...

  • Biała Strefa. Rozdział 3. Ostatnia Nadzieja

    Po paru dniach płacz dziecka ustał. Wielkim zaskoczeniem było to, że dziecko jeszcze żyje. Przecież już dawno powinno umrzeć, albo z wycieńczenie albo z głodu lub po ...

  • Bitwa o Ziemię - prolog

    ... -Michał! Bierz dzieci! Michał! Nieee! Obudź się wstawaj! - krzyczała jakaś kobieta - On nie żyje bierz dzieci i uciekaj kobieto! - krzyczał jakiś facet - Nie nie ...

  • Cień Ziemi

    W tamtym czasie nadeszło to, czego ludzkość obawiała się od dawana. Kolejna wojna. Uważałem, że jeśli w końcu do niej dojdzie, zniszczenia staną się końcem ...