Science fiction - str 4

  • Hajmat - Prolog

    Prolog Ciemno, wszędzie ciemno. Boże jak tu zimno – pomyślał – i po co mi to wszystko było. Mogłem sobie leżeć teraz spokojnie w "domu”. O tyle ile można było to ...

  • Shayia II

    Moje powieki były ciężkie jak nigdy. Czułem się tak jakbym się unosił. Jakbym nie miał ciała. Spróbowałem zacisnąć pięść. Udało się. Wyczułem, że mam w dłoni ...

  • Biała Strefa. Rozdział 2. Wydział genetyki

    Co tydzień prowadzone są zbiórki genów. Cała społeczność musi stawić się na wydziale genetyki gdzie zostaje pobrane ich DNA. Dzięki nim genetycy mogą tworzyć sztuczne ...

  • DOOM-Piekło na ziemi Część 0

    ''Pierwsze kilka słów z mojej strony. Jest to fanfiction ukazujące co stałoby się gdyby siły piekielne zaatakowały ziemię. Cóż skłamałbym gdybym powiedział że nie ...

  • Spotkanie po latach...cz.3

    Hej! Oto kolejna część. Dedykuję ją mojej przyjaciółce Edycie. Życzę miłego czytania! Komentujcie! Popijałam zamyślona alkohol gdy nagle do salonu wpadł Zack z ...

  • Przybysze - Rozdział 1 - Obietnice

    W otoczonym mrokiem pokoju unosił się gęsty dym z niedogaszonego cygara gdy do mieszkania przesiąkniętego aromatem tytoniu i alkoholu wszelakiej maści wpadły pierwsze ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 7

    Maszerował przez długi czas wzdłuż autostrady. Szedł pasem prowadzącym do miasta, bo był w miarę pusty. Wszystkie samochody a raczej ich wraki były na tym drugim pasie ...

  • Mała rączka R2D2

    Z przemiłej drzemki wyrwał Kenobiego jakiś hałas, dobiegający z kuchennego przedsionka. Tego który oddzielał kwaterę mistrza od pokoju jego ucznia. Coś ewidentnie ...

  • Stonehumans: Nowa Era

    STONEHUMANS: NOWA ERA "Pojawi się znikąd i będzie spadać na Ziemię przez wiele lat. Nie spadnie cała lecz rozpadać się będzie na miliony kamieni, które spadać będą ...

  • Przybysze - Rozdział 4 - Niebo i Piekło (AKTUALIZACJA)

    Thomas ostrożnie otworzył oczy. Było wciąż wcześnie. Dzienne światło dopiero leniwie zaczynało się przebijać do skromnie aczkolwiek elegancko umeblowanego mieszkania ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 9

    Siwe niebo przysłonięte kolejną burzą demonów jakby się rozstąpiło. Okazało się, że to jeden ze starych wyprowadzonych z użycia transportowców Federacji. Wylądował ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 6

    Uderzał w równych odstępach czasowych. Uderzał w dwa miejsca. Bił już tak od dobrych pięciu minut. Nie zauważył, że głowa upiora zamieniła się w krwawą papkę dawno ...

  • Shayia V

    - Szybkość i ruchliwość. Tylko do tego sprowadza się walka. Im jesteś szybszy i ruchliwy, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że zarobisz i w gratisie dostajesz więcej ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 5

    Wszyscy weszli do wielkiej sali przerobionej na tymczasową centralę dowodzenia. Kadet z opaską na oku wszedł na jeden ze stołów tak, aby go wszyscy mogli słyszeć. Zaczął ...