Science fiction - str 11

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 1

    Nowa seria, nie wiem, czy się spodobają przygody Zero w kosmosie, ale zapraszam do przeczytania. Skoro rozległe tereny planety mogą tak przerazić, to co powiecie o kosmosie? ...

  • Nieskończona pętla.

    Czas, najwidoczniej cię nienawidzi. Nie wiesz za co, ani po co to robi. Jesteś zabawką w jego rękach. Pomyślałeś tuż przed tym, jak pocisk przeszył twoją głowę na ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 8

    Biegli już któreś z kolei kółko, spoceni i zdyszani pokonywali następne metry, w końcu kapitan Yssen zarządził przerwę, lecz grzejące słońce Aresa uniemożliwiało ...

  • Drogą do wnętrza człowieka część 3

    ,,Człowiek sam wybiera swoją drogę, lecz Ty sam decydujesz czy droga, którą podążasz ma prowadzić do radości czy do cierpienia. Smutek i rozpacz wydają się złudnym ...

  • Maska-Rozdział 6

    Burza przybierała na sile, krzycząc gromami i uderzając piorunami, a wicher śmiał się, zatracając wszystko w porywach szaleństwa. Przy kolejnym huku i błysku zamajaczyła ...

  • 2177. Opowieść o Nowej Europie

    Opowiadanie konkursowe z zeszłego roku. Wyniki już są, więc mogę wrzucić :D Reichstag. Berlin. 1955 r. Czując, że serce najpewniej za chwilę wyskoczy mu z piersi ...

  • Candor

    UKŁAD GWIEZDNY ALASKON 2.5.0. PRZESTRZEŃ POROZUMIENIA PÓŁNOCNOAMERYKAŃSKIEGO. Zimna przestrzeń oblewała statek jednego z konwojów humanitarnych lecących na Alaskona ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 7

    - Przebijamy się do centrum, zwiadowcy odkryli, że jest tam nadajnik zagłuszający komunikację na planecie. - Ale atakujemy właśnie teraz? - Tak Edwardzie lepszej okazji nie ...

  • Nie tak kolorowo

    Powstrzymując się od nieprzyjemnego skrzywienia się, stuknęła dwukrotnie opuszkiem palca w czubek własnego nosa, a obraz prowadzonej właśnie video rozmowy zniknął sprzed ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 3

    Będąc na obrzeżu miasta pożegnali się ostatni raz. Baneblade odjeżdżał i powoli znikał za horyzontem. Komisarz stał jeszcze przez chwilę i obserwował swoich wybawców ...

  • Niezapominajki

    Anakinie, proszę cię. Przestań w tej chwili. Mistrz Kenobi właśnie oddawał się wczesnoporannej medytacji, w Zakonnym Ogrodzie Oczyszczenia. Okej. Próbował się oddawać ...

  • Zwykły człowiek

    Rozdział pierwszy- Przedstawienie Tego dnia nie wyły syreny. Poranek zapowiadał bardzo przyjemny dzień pełen ciepłych podmuchów wiatru. Nie stała się żadna katastrofa ...

  • Muzyka to nadzieja...

    Deszcz powoli spływał po jego masce. Niejakie połączenie szkła i plastiku odcinało jego twarz od moknięcia. Woda łącząc się w niewielkie strumienie, spływała po ...