Science fiction - str 9

  • Star Wars: Tie Fighter część 2

    Wysiadł ze swojego TIE fightera odczuwając potworne zmęczenie. Wychodząc z doku czuł od czasu do czasu poklepywanie po plecach poprzedzające pochwały za udany lot. Będąc ...

  • Niewidzialny Tom I cz.2

    05.01.24 - 17.06.24(PWW) Dziś spisuję opis dalszych wydarzeń z mojego dziwnego życia. Jak w poprzednim wpisie powiedziałem, dojechaliśmy po półtora dnia do Los Angeles na ...

  • INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 4

    Rozdział 4 - Z LONDYNEM W TLE Szefa Paphnuti obudziło pukanie do drzwi. Spał jak zabity po wczorajszym, wieczornym spotkaniu. Długo nie mógł zasnąć, myśląc o ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.5

    Planeta Alzoc III znajdowała się prawie dokładnie pomiędzy terytoriami zajmowanymi przez Rodzinę Solo i Związek Wolnych Lotników. Idealnie nadawała się na miejsce ...

  • INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 3

    Rozdział 3 - SPOTKANIE PO KOLACJI Mimo niedawnych wydarzeń, dość szybko wrócono do normalnej pracy w poszczególnych bazach. Wspomnienie tego, czego dowiedzieli się na ...

  • Star Wars: Tie Fighter

    (notka od autora) Przepraszam że nie ma kolejnej części Nowego Porządku ale musiałem napisać coś innego by złapać nową dawkę weny oraz zastanowić w jakim kierunku ta ...

  • Z innej perspektywy cz. 4

    Dobrze, moi drodzy, koniec tego widowiska - usłyszałem w myślach - mój najmłodszy synu - zwróciła się bezpośrednio do mnie - chodź, pokażę ci coś... bardziej ...

  • Zagubiony w Sieci cz.1

    K-217/13 włączył widzenie termiczne w oczach i przeszukał wnętrze budynku szukając Jerry'ego Martineza. Dawny król półświatku w LA, a teraz, , kolekcjoner" sztuki ...

  • Strach cz2

    Nie byłam w stanie podnosić nóg, schody były dosyć strome, a nasz oprawca nie patyczkował się z nami. Krystian także ledwo unosił nogi, miał je bardzo posiniaczone ...

  • "Głębia strachu" rozdział 1 - Początek.

    Nie mam ochoty ruszać się z domu. Najchętniej wzięłabym trzeci dzisiejszego dnia prysznic, wsadziła w uszy słuchawki i odpłynęła w niebyt, wsłuchując się w basowe ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 5

    Powierzchnia planety Gleanus IV. ‘’Słyszycie to?’’ Edward zwrócił się tymi słowami do swoich towarzyszy. Ci zatrzymali się i zaczęli nasłuchiwać. Definitywnie ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.3

    Statek, którym podróżowała ekspedycja na Kothlis nie był najnowszym odkryciem techniki. Trzęsło nim okrutnie przy każdym ostrzejszym manewrze, jednak był niezawodny ...

  • Drogą do wnętrza człowieka część 2

    Zmiana Hank obudził się z potwornym bólem głowy, a oczy miał jeszcze zamknięte a pierwsza myśl jaka go nachodziła to, czy rodzina jest bezpieczna i czy zapamiętana ...

  • "Głębia strachu" rozdział 4 - Marazm.

    Stoję na środku wielkiego placu. Wokoło mnie gromadzą się tłumy ludzi, czekających na coś w napięciu. Nie wiem co się dzieje. Nie rozumiem, dlaczego nie uciekają ...