Poezja - str 9

  • Gołąb

    Ty jesteś jak gołąb nigdy nie wiadomo gdzie Cię akurat zaniesie. Dziś zjesz mi z ręki jutro napaskudzisz niewdzięcznie do serca. Przyniesiesz czasem gałązkę zieloną a ...

  • Sen o nieprawdziwym życiu

    będąc zdumiony piękną nierzeczywistością zapomniałem o tej prawdziwej zrobiłem tam te rzeczy, których nie potrafiłem uczynić tutaj ale wszystko złudnie chciałem ...

  • Gdzie to jest?

    Gdzie jest to miejsce? Prawdziwe, bez kłamstw, Piękne i niesamowite. Gdzie głupota staje się mądrością, A niemożliwe jest możliwe. To co jest szaleństwem, a staje się ...

  • Uciekaj moja dziecino

    Nie płacz kochanie. Nie płacz moje dziecko Tylko szybko uciekaj! Szybko wiej stąd! Nie patrz na rany, Nie patrz co krwawi Tylko biegnij, ile sił. Biegnij tam gdzie spokój i ...

  • Spowiedź kobiety

    Wkładasz mi, kurwa, swój język w usta I mielisz jak kołowrotkiem. Masz przy tym, kurwa, niezłą zabawę, Jak kotek z myszką za płotkiem. Myślisz naprawdę, że to jest ...

  • Mistrz bez Małgorzaty

    „To się nie zdarza, żeby cokolwiek było tak, jak już było.” ~ Michaił Bułhakow ~ Jak cicho. Nakarm mnie tym krzykiem i pozwól pójść dalej. To w ciszy najbardziej ...

  • Niedokończona (jeszcze) bajeczka....

    Stałaś na peronie w powiewnej sukience, Twoje włosy czesał wiaterek radosny, Zakochane oczy, błękitne i czyste W darze promienną miłość mi przyniosły. Niebo ...

  • Kocham cię

    Jesteś Gwiazdeczko moim marzeniem. Pięknem snu, nocnego spełnieniem. Serca biciem i rozkoszą duszy. I niech Cię miłość moja do głębi poruszy. Kocham Cię sercem i ...

  • Pies

    PIES Jestem Dostojnym kundlem Zwiedzającym śmietniki przedmieść o różnym stopniu bogactwa Wyżerającym co lepsze kąski Pozostawione przez lepsze willowe rasowce Zbyt mało ...

  • Czy jeszcze kiedyś zobaczę mój dom...

    I przyszła zimna Śmierć - Staruszek pod respiratorem Widział jej straszną twarz Szarym, szpitalnym wieczorem... Słyszę jej ciche szeptanie... Dziś była na mojej sali ...

  • Prezent na święta :-)

    Uda rosną, czy to żart? Taki nieżyciowy fart? Gramy wchodzą jak szalone! Ciężko trawię dziś mielone! Oczy bolą, szczypią głupie, Zgaga wchodzi mi po zupie, Czasem ...

  • O młodości

    Lekkomyślna bez przesądów najszczęśliwsza niewiedzą w czepku i na czterech łapach Z nosem w nie swoich sprawach a z oczami w jego czubku wciskając palec między drzwi ...

  • Wierząca, choć niepraktykująca

    Boże,wybacz moje pojmowanie, W Ciebie się wierzy,nie rozumie. Ten brak lęku,że nie strącisz do piekła I poczucie,że szybko trafię w niebiosa Będę blisko,choć świętą ...

  • ,, Miłośc przez pomyłkę"

    ,, Miłość przez pomyłkę” Kochałam cię przypadkiem I spotkałam przez pomyłkę Zerkałeś na mnie ukradkiem Ja uciekałam chyłkiem. Nie chciałam cię kochać To ...