Poezja - str 7

  • panoptikum przemijania

    pragniemy czas rozciągnąć wiedząc że ziemia jest żarłoczna każemy językowi tkwić za zębami a jej czekać innych pozostawiamy na pożarcie ona zaś czyha nie pod a za ...

  • Limeryki o nauczycielkach delikatne, cz II

    Elegantka, belferka z Dębicy O płochej naturze gołębicy Napotkała żołnierzy Choć nikt mi nie uwierzy Już niczego nie ma z dziewicy Profesorka z miejscowości Łyski Jej ...

  • Tęsknię. Do M****

    Wbrew pozorom by kogoś stracić, nie potrzebujemy do tego śmierci. Czasem tracimy osobę, gdy zmienia ona szkołę, wyprowadza się do innego miasta, kraju. Bywa również, że ...

  • Pytam

    Nagi przyszedłem, nic nie pamiętam. Usta chcą pytać, zbiorową amnezje. Powiedzcie mi gdzie i kto to zapisał ? Czy leży gdzieś prawda sprytnie ukryta ? Mam tylko pojazd bez ...

  • Babole – Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej

    Euro, euro, euro piękne tak wyczekiwane lecz, niestety, szczerzyć zęby nie było nam dane. Banda kalek i ślepaków, ciągle piłkę gubią, sama farsa i żenada tym się ...

  • W chuj prawda

    Co za pizda, kurwa, szmata, - Rzecze kamrat do kamrata, Jak tak można? Pierdolona... Już myślałem, że tam skonam. Mówię tobie bracie drogi, Trza w tę kurwę wbić ostrogi! ...

  • Limeryki o historyczce ostrzejsze, cz II

    Historyczka, damula z Korczyna Tak kuszenie mężczyzny zaczyna Pokazuje pończochy Dostęp do swojej psiochy -Jam twa suczka, łatwa dziewczyna. Historyczka, elegantka z Łuka To ...

  • To tylko data

    W marzeniach sennych Śniłam na wietrze W obłokach strudzonych Perorowałam w powietrze Mówiłam o słońcu Co swymi skrzydłami Oddaje nam dobro Wraz z witaminami Czyhałam na ...

  • ,, Mamo, ja..."

    13.04.2018r. ,,Mamo, ja…” Biega, sprząta już od rana Moja mama zabiegana I śniadanko mi podaje Kiedy bardzo późno wstaję. Do szkoły dwie kanapeczki Przecięte na pół ...

  • Boję się

    Boję się, że nie będziesz ze mną szczęśliwy. Boję się, że coś się nie uda. Boję się, że w końcu zrezygnujesz. Boję się, ze potem mnie znienawidzisz. Boję się ...

  • Limeryki o nauczycielkach delikatnie (5) część I

    Raz belferka wracając z Sokółki Przemierzała nocą zaułki Chuligani przebiegli Biedne dziewczę tam zwiedli Teraz z brzuszkiem już chodzi do szkółki Raz belferka w drodze ...

  • Przepraszam E.S

    Czego byś żałował, gdybyś nagle umarł? Co jeśli umarłaby najbliższa ci osoba? Gdybyś nagle wrócił z pracy a tu nagle.. umarł I nie jest najgorsze to, że umarł ...

  • *** Gdyby tak dało się się do szuflady...

    Głowa przeciążona, zmęczona Mózg jakby spał. Choć południe godzina młoda I emocji smak już poznał Dawno gdy zaczynało się pisać Nie spać. Kochać. Świat poznawać ...