Poezja - str 5

  • Pokaż mi...

    Pokaż mi Pokaż mi waginę swą, Nie chcę niczego więcej, Nie zbliżę się, obiecuję, Ani nie wezmę w ręce. Pokaż mi waginę swą, Jej tylko oczy pragną, I pieścić ...

  • Dzień kobiet.

    Dziś powinnaś być królową, Wypoczywać cały dzień. Komplementów słuchać dużo, Wszystko na skinienie mieć. Nawet, kiedy spojrzysz w niebo I wypowiesz tę chcę mieć ...

  • Porcelanowa Księżniczka

    Na spokojnej tafli magicznego oceanu Los patykiem wymalował spienione fale Zaniosą gdzieś papierową łódkę A w niej Porcelanowego Króla córkę Wiatr zawiał, przyniósł ...

  • haiku melancholijne

    ławki w alejkach w promieniach słońca – spada deszcz kasztanów *** słońce już nisko olbrzymie ludzkie cienie nikną w ciemności *** widok z mansardy sen zmorzył dzień ...

  • Siostra Dorota Biała II

    Siostra Dorota Biała w biały fartuch się ubierała. W białych loczkach czepek miała w małym pokoju mieszkała. Uśmiech swój rozdawała. Na nocnych dyżurach z pacjentami ...

  • Suchy łeb

    BASED ON TRUE STORY :( Otworzyłam Worda, i znów zawiesiłam, z pomysłami krucho, chęci się pozbyłam. Siedzę i się wkurwiam, mam dość tak się wgapiać, pusta kartka ...

  • Rozterki...

    Siedzi Smakosz na kanapie, z nudów się po dupie drapie, „coś by chętnie się wychlało”, tak mu w głowie zaświtało. Może cydra lub piweczko, wódki, wina, spirtu ...

  • Babole – Dzikie żądze

    Jestem tak bardzo szczęśliwa, że mogłabym góry przenosić, i tak zakochana - ach, bywa, że trawę też Ci będę kosić. Skarbeczku, podaj mi rękę, a zgarnę Cię do ...

  • Kolor Jesieni

    Jesień Szara i smutna Kto Ci dał takie kolory? Może ktoś kto Cię niedocenił? Tryskasz żółcią,pomarańczem,brązem Witasz chłodem,zimnym wiatrem A czasem słonkiem, Tyle ...

  • Almanach Miłości

    Zapytam jutro czas, kiedy oderwę kolejną kartkę z kalendarza. Co ukrywa na dalekim krańcu wierności... pewnie cisza zagłuszy odpowiedź. Widzę codziennie, jak spacerują ...

  • Bieg

    Długo się powstrzymujesz Nie, może nie warto Ale w końcu zaczynasz biec Na początku wolno, niechętnie Potem odczuwasz satysfakcję TAK BIEGNĘ! Pojawiają się pierwsze ...

  • Babole – Gówniana Poezja

    Znalazłam ten wierszyk przypadkowo w wiadomościach, po latach, i myślę se: wrzucę, a co tam :D Podziękowania dla Spekera za pomoc. :kiss: *** Znacie wiochę "Wielkie ...

  • Cukier mi spadł

    Cukier mi spadł Cukier mi spadł skurwysyńsko I teraz wpierdalam słodycze, A później jak pojebany Kalorie, kurwa, znów liczę. Ochujeć można z tym światem, Z tym ...

  • BARWY JESIENI

    Jesień życia nie musi być szara Jesień życia może mienić się paletą barw. Barwy są różne. Miłość, przyjaźń, dobroć, zrozumienie Tolerancja, refleksja ...