Poezja - str 3

  • M jak miłowanie, czyli opowieść o krągłości

    Poniższy utwór, podobnie jak "MiniaTurka", gościł swego czasu na LOL24, jednak także musiał zostać tymczasowo usunięty. Publikuję go ponownie, a nuż spodoba się fanom ...

  • Babole – Mini załamka

    Dlaczego nic nie ma, choć szukam i szukam, jak zaraz nie znajdę, to komuś nastukam. A lenie czytają, lecz pomóc nie łaska, czy sama mam walczyć, do groma, do diaska? ...

  • Spać mi się chce

    Kurwa mać chce mi się spać lecz mam przejebane spać mi jest nie dane. To szumy, to wiski POZAMYKAĆ PYSKI! Stukają, pukają, zdrzemnąć się nie dają. Dopiero południe ...

  • Pamiętnik spisany wieczorem

    pamiętnik spisałam na kartce wytartej niewidocznym wkładem podkreśliłam uczucia wielkimi literami nazwałam cię osobiście bez żadnych skojarzeń, prosto z mostu wypisałam ...

  • Limeryki o Historyczce delikatne (5) część I

    Historyczka wytworna, wzór dla dam Panom wciąż powtarzała: nie dam wam! Oni czekać nie chcieli Damie numer wycięli Zostawili całe mnóstwo plam… Historyczka, studentka w ...

  • Limeryk. Profesorka w parku

    Profesorka raz poszła do parku Rzekła do amatora: Ach Marku! Rogata z ciebie dusza! Mojej mini nie ruszaj… ................................................... Roboczo oczęta ...

  • Belferka na stopa

    Raz belferka na stopa jechała Jakże sroga ją krzywda spotkała -Wracaj stąd na piechotę, Lub pożegnaj swą cnotę

  • Elegantka z fasonem i fagasy

    Elegantka co trzymała fason -Cnotką jestem – mówiła fagasom Ledwie że się spostrzegła A już z brzuszkiem pobiegła ..................................................

  • Dla M.

    (pożegnanie) Siostrą moją jest Śmierć, a Obłęd mym bratem. Przede mną przepaść, a za mną pożoga. Umysł mój w ciemności piekła zanurzony Duszy już nie mam ...

  • Limeryk. Belferka w zbyt kusej spódnicy

    Raz belferka z pięknej okolicy, Wyszła w nieco zbyt kusej spódnicy. Młokosy już czyhali, Cóż że z nią wyprawiali… ...

  • ODA DO WYZYSKU 2

    Budzik dzwoni, piąta rano, bardzo ciemno na podwórku, znowu musisz wstać do pracy, żeby stać w tym nudnym sznurku. Ruszasz dupę z marudzeniem, półprzytomny, pijesz kawę ...

  • Pożądanie.

    Ja dużo nie chcę tylko twoje dłonie, niech mnie obejmą niech serce zapłonie. Szałem namiętności, gdzie ciała złączone w rozkosznym tańcu pląsają szalone. Smakując ...

  • haiku w słońcu

    bawię się czasami w haiku... ________________________________ sierpniowy zachód złociste łany szumią chlebem pachnie sień *** przebudzenie dnia zabłąkany nietoperz ...

  • Moja Śmierć

    Pcha mnie do kuchni, ciągnie mnie w dół, moja mała Śmierć. Skacze ze mną z klifu, wpycha pod auto, moja słodka Śmierć. Podaje mi strzykawkę, ostrzy mój nóż, moja ...