Poezja - str 6

  • Hej, chłopczyku!

    Hej, chłopczyku! Tak, do ciebie mówię Podejdź tutaj na chwilkę Przyzywam cię samym spojrzeniem Poczęstujesz mnie papierosem? Uratujesz damę w potrzebie? Mam swoje, ty o ...

  • HAIKU – NA CZTERY PORY ROKU

    WIOSNA Słoneczny ranek Srebrzą się krople rosy Na kwiatach wiśni LATO Letni księżycu Nie zabieraj świetlikom Nocnej zabawy! JESIEŃ Pochmurne niebo Długi sznur dzikich ...

  • Puste miejsce przy Wigilijnym stole...

    Pamiętam, jak rzucaliśmy w siebie śnieżkami, Śmiałaś się, miałaś białą, wełnianą czapeczkę, Potem wybraliśmy przepiękną jodełkę, Którą razem stroiliśmy ...

  • Pod wodą

    Bezsens Topię się w nim Odpływam i upływa mi czas z nim Odpływa mi krew z głowy Marznąc wyciągam rękę przed siebie Jest zimno, nie odbieraj mi mowy Nie patrz, nie patrz ...

  • Tylko jeden dzień

    tylko jeden dzień dzieli nas od szczęścia od łez strapionych sięgających dna na granicy przydrożnej czekam wciąż na ciebie uśmiech wciąż wspomnieniem brakuje mi jutra ...

  • Przegrany zwyciezca

    Mogę się zapomnieć w mym cierpieniu i dryfować. Wszystko co miało mnie zniszczyć, Nie zdołało tego dokonać. Mogę udawać, bo tylko wtedy zapomnę. Przegrany zwycięzca ...

  • Ta wyśniona

    Ta wyśniona Wszędzie kurwy, szmaty, dziwki, Pierdolone dupodajki, Tu kurwiszon, tam blachara, A ja szukam wciąż tej z bajki. Tej jedynej, tej wyśnionej, Tej co obiad ugotuje ...

  • ,, Przeznaczenie"

    ,, Przeznaczenie” Mogłabym być ptakiem, Który obserwuje cię z daleka Stałabym za krzakiem, Patrząc, jak czas ucieka. Mogłabym być ćmą, Która lata tuż za oknem ...

  • Wyblakłe

    mózg zgniatany hipokryzją wobec samej siebie nie umiem pisać, nie umiem mówić nie widzę nic co będzie przez pryzmat ciebie byłam, istniałam, zanikam wszystko stało się ...

  • Bez zwierząt

    25 III 2021 Bez zwierząt Małe kocięta zabijali bez trudu I odcinały dzieci je od matek. Robiły to dla zabawy z nudów Śmiejąc się kładli na ciała kwiatek. Bo kotki ...

  • Sacrum i profanum

    Dzisiaj ścierałam kurz z jakiegoś dębowego blatu, bo wczoraj napisałam palcem moją samotność. Stoi tam ceramika ze świecznikiem z epoki renesansu. Taka piękna. Jednak ...

  • Dyptyk bez skrzydła już nie dyptyk

    Wdowy porozwieszały koszule po zmarłych mężach. Biel trzepocze niczym gęsi na sznurach, a klamry zaściskają wisielcze poły. Krochmal w załamaniach szuka ust niczyich, jak ...

  • Czego chcecie?

    Czego chcecie? Czego chcecie skurwysyny, Rymów, kurwa, wierszy białych? Krótkich, kurwa, opowiadań, Kurwa, czy esejów całych? Czego, kurwa, Wam brakuje, W ciągłym, kurwa ...

  • Dada deszcz

    Burza. Burza mnie uspokaja. Daje mi to czego nie da mi trawa. Deszczu fasada napiera a krople łomoczą spadając na ziemie istotnie zmieniając pojęcie mieszczan o wodzie do ...