Poezja - str 10

  • Pierwsze haiku

    Pierwsze na świecie haiku, Powstało w pewnym składziku, Gdy siedział stary Chińczyk nad miotłą I brał długą kąpiel błotną. Stwierdził, że jego życie jest trudne, A ...

  • ,, Leniwe sny"

    ,, Leniwe sny” Nikogo nie obchodzi, że nie mogę spać Z koszmaru na koszmar się przerzucać Z senności w popłoch, bo znów się zaczyna Widzę ją, tonie, to znów ta ...

  • Babole – Nudy na pudy

    Puchy na Lolu, gdzie są pisarze? zaraz się z nudów, nerwem usmażę. Gdzie Debeściaki? Lol porzucili? na pastwę zmuły nas zostawili? Co robić, kurde, biada nam, biada, czy ...

  • Szukam kobiety

    Szukam kobiety Szukam kobiety na stałe. Na stałe, zależy mi na tym, Nie mam wysokich wymagań, Byle nie była jak patyk. Szukam kobiety na stałe, Takiej co mnie pokocha, Nie ...

  • Ciepła zimowa noc

    (Polecam zajrzeć, publikuję tam różne rzeczy i serdecznie zapraszam do podsyłania jakichkolwiek prac artystycznych. :) {link usunięty przez moderatora}) Stałem na peronie ...

  • Moja droga 2

    Gdybyś wiedziała, co myślę o Tobie, gdybyś wiedziała, co czuję do Ciebie, inaczej patrzyłabyś na mnie, inaczej patrzyłabyś na siebie.

  • ,, Pierwszy raz"

    ,, Pierwszy raz” 11.04.2018 Czy widziałeś kwiat w pełni? Jak całkiem rosnąć zaczyna? Jak marzy, aby spełnić Swe marzenie dziewczyna? Czy widziałeś morza blask? I ...

  • CCC

    Buty z CCC pasują każdej pannie Buty z CCC jakże będzie jej ładnie Buty z CCC mój miły kup mi szybko Buty z CCC oddam za nie Ci wszystko Każda w Polsce Panienka, co każdy ...

  • czerwony pokój

    przychodzą biorą podglądają na podsłuchu wciąż jestem niewyobrażalne potykam się o przodków winna mówią ich czerwone mordy wczoraj przyszli jeden z nich pośliznąć ...

  • RehabilitanKA (2)

    Rehabilitantka Kamila Niewiasta miła Prawie dwa lata Już mnie nie rehabilitowała Czeka czeka i czeka, a czas ucieka Może czasem myśli o mnie Kiedy ten nicpoń przyjdzie do ...

  • ,, Oto ja"

    ,, Oto ja” Głowę mam nie od parady Mi nie obce są dziś zdrady Zawsze sobie poflirtuję Nigdy potem nie żałuję. Mam zalotne kocie oczy Widok ich cię zauroczy A noseczkiem ...

  • ,, Nie- erotyczna historyjka"

    ,,Nie- erotyczna historyjka” 30.04.2018 Pewien hrabia zwany Wielkim Zakosztować chciał muszelki, Tylko wstydził się okropnie, By nie szaleć z tym pochopnie. Myślał hrabia ...

  • Zjawiskowa

    Pojawiłaś się nagle w wirtualnym świecie. Życzliwa, inteligentna, interesująca. Twój komentarz ośmielił pisarskiego nowicjusza, do ponowienia niezdarnych prób. Nazwałem ...