Poezja - str 13

  • haiku po-letnie

    błyszczą kolaże sklejone deszczem liście pod kaloszami *** zachodzi słońce woń pieczonych ziemniaków ścieli się z dymem *** nad polami mgła w tej mlecznej ciszy ...

  • Umieszczę Cię

    Umieszczę Cię... Umieszczę Cię z tyłu, Gdzieś za mną, Byś była bezpieczna, Ma Panno. Lecz jak z tyłu buziaka Dostanę? I jak w sercu zaleczysz Tę ranę? Umieszczę Cię ...

  • Szept anioła

    Stąpasz w mych myślach jak szept anioła. Skąd przybywasz że chciałbym spacerować i szeptać tylko z Tobą. Jak spojrzeć na świat krążący do koła ? Myśli i obawy ...

  • Ta jedyna

    Wśród tysięcy Cię wybrałem, Ciebie jedną pokochałem. Jesteś duszy mej pokarmem, Serca mego drogim skarbem. Wzajemnie serca nasze Zawarły święte przymierze I ...

  • "Gdy się Ciebie miało"

    Gdy się Ciebie miało, Całą Twoją duszę i całe Twoje ciało, Smutku i szarości Się nie czuło i nie widziało. Jak się Twoim było, Nic więcej się nie liczyło. Na ...

  • Śnić

    Chcę śnić na jawie, Nie wracać więcej do rzeczywistości, Nic mnie tu nie trzyma. Jest tu wiele ran, kłamstw. To jak każdego dnia pić truciznę, Umierać z dnia na dzień ...

  • Chodź

    Choć.. Ból Ci to sprawia I tego nie ogarniasz, Problemów swoich nikomu nie ujawniasz. I wciąż idziesz dalej równo I ciągle toczysz za Sobą to gówno. Dlatego chodź do ...

  • (Nie)znajomy

    Ile to już czasu Cię nie ma? Mijają godziny, tygodnie, miesiące. Niepowstrzymany przyspiesza, zaczyna biec, ucieka. Gdzie jesteś, tak znajomy nieznajomy? O Twoich oczach ...

  • Siostra

    Jest taka Pani. Niby obca lecz mówisz do niej Siostra. Kiedy się urodziłeś przy Tobie stała i pilnowała. Potem mierzyła, warzyła w przedszkolu, szkole. Po prostu była. W ...

  • Być

    "Być" Być to znaczy istnieć, To tak wiele A czasem niewiele by stać się szczęśliwym To wspólnie pisany wiersz Nieprzemijający Bez rymów Ciąg przemilczanych słów ...

  • Odpowiedź na pytanie

    Znowu siedzę sama Tak jak Ty pośród czterech ścian I zastanawiam się czy dalej coś łączy nas W moim łóżku nie ma Ciebie już A poduszka nadal podtrzymuje zapach Twój ...

  • Anioł stróż - piosenka

    Anioł stróż Ref Jestem twoim aniołem stróżem W sukience całej ze złota Z gwieździstą koroną na głowie I świetlistą tarczą obronną Podaj mi swoją rękę Swoimi ...

  • Miłość tyle tylko pragnę

    Bez Twojego uśmiechu Bez Twojego oddechu Bez Twojej obecności ani minuty wytrzymać nie mogę. Bo tak mi mocno zawróciłeś w głowie Niech nasza miłość z dnia na dzień ...

  • Babole – Covid porażka

    Obrazki zjebane, obrazki paskudne, gdy widzę to gówno, to chudnę i chudnę... Bo kurde, od razu, apetyt odbiera, wręcz rwie na wymioty, i na płacz się zbiera. Lecz nie, nie ...