Poezja - str 11

  • Może...

    Sama.. Trzecia noc Szósta kawa Następny papieros Kolejna lampka wina Rany... Zabliźnią się? Jego również? Czekam...

  • Prawidła oddechu

    Zatul moje myśli puste samym byciem albo zniknij zewsząd gdyby nie ty te twoje przeklęte zaufaj mi od świtu dwa lica trzy to z lustra najszczersze zatul mnie prawdą lub ...

  • ,, Pech?"

    ,, Pech?” Dzisiaj Piątek trzynastego Bardzo wredny, co wiem z tego I niewiele go przypada W roku całym, tak się składa. A by tego było mało W moim domu coś się stało Bo ...

  • Żałuję

    Czas płynie niesie mnie nurtem me serce ginie uderza o burtę Statek nasz tonie chcę cię ratować miłość wciąż płonie urazy nie chowasz Utracić łatwo zebrane chwile te ...

  • woda na młyn

    połamane skrzydła nie wzbiją się ku niebu zgarbione na brzegu wartkiej wody przyklękną bezdomne wiatraki kamienne żarna w ciemności będą mielić nicość uschną bez ...

  • Babole – King Song

    Jestem ci ja Kaczor Kwaczek hopsa sa, hopsa sa ładny, żółty mam kubraczek hopsa sa, hopsa sa Niezły ze mnie kawał drania oj tak tak, oj tak tak niski wzrościk, pusta bania ...

  • Pomagać gdzie można

    Z miłości do powietrza, Zaczęłam oddychać, Otumaniona wiatrem, Smagam się po świecie. W poklasku słońca, Szukam nadziei na jutro, Błądząc w swym świecie, Wygrywam ...

  • Księżniczka

    W pewnym momencie mojego życia, Światło nadziei w czarnej mgle nicości się rozmywa Bo cóż to nadzieja gdy wszystko się traci, Matkę, rodzinę, najdroższych braci Swój ...

  • Krucha

    Pod wierzbą leżysz W oddali strumień szumi Wciąż milczysz Radość skromnie tłumisz Przytulam cię do siebie Żar ogarnia mnie powoli W naszym małym niebie Uczucia chcę ...

  • Babole – Biust Song

    Ja Was z góry przepraszam... bardzo Was przepraszam! :kolobok: :lol2: *** < Ostry metal > Cycki, ueeee...! 1. Ach piersi, och piersi kochane, czy w końcu was, kurde, dostanę? ...

  • Tęsknię za tobą

    Kiedy siedzę nad jeziorem, to myślami jestem przy tobie. Serce me krwawi bo tęsknię Za tobą za pięnym twym głosem Za uśmiechem radosnym Miłość moja tak wielka jak ocean ...

  • Ile razy mówiłam...

    marzenia potrafią namieszać w głowach zaszczute emocje kołatają we wnętrzu pochlebstwa z otoczenia bywają zgubne wciąż ci to mówię, nie słuchasz… natchnienie ...

  • Ciemny las

    Posłuchajcie ludzie! Usiądźcie w tej budzie I słuchajcie słowo po słowie! Będzie to taka Historia nijaka I właśnie ją dzisiaj opowiem. W lesie nam znanym Nieodwiedzanym ...

  • Utopia istnieje

    Świat to ocean wzburzony tonę na bezludnej wyspie gdzie prawem demokracji rządy Twoje króla Słoneczko Egalitarnie dwóch despotów rządzi sercami rządzi ciałami pocałunki ...