Sny - str 7

  • Dom

    Dom położony z dala od miasta. Duży, to mało dobrane słowo aby go opisać. Z jednej strony wielkie dęby zasłaniały mu widok na niżej wybudowaną fabrykę. Cieszył się z ...

  • Biała Czerń

    Dawno, dawno temu, kiedy Bóg postanowił stworzyć świat, a Ziemia była już obdarowana wodą i roślinnością, Bóg postanowił stworzyć zwierzęta. W ten dzień jak mówi ...

  • Biała Czerń 2

    - "Życie splata figle, życie to szczęście i smutek...” - Yoshina! - Przez wąski korytarz biegła ładna dziewczyna. Miała krótkie, rude włosy i srebrne oczy z dużymi ...

  • Biała Czerń 3

    Ranek, słowo oznaczające nowy dzień, kolejną ciężką pracę, którą trzeba przetrwać aż do wieczora. Wielu ludzi nie zauważa tego, co najcenniejsze, że życie to nie ...

  • Woda nie była brudna!

    Okres powakacyjny kiedy rozpoczyna się rok szkolny to ciężki czas. Kończy się beztroska letnich dni. Powracają obowiązki szkolne. Większość młodzieży narzeka, szuka ...

  • Ziści się

    Ziści się. Ostrze noża połyskiwało w promieniach wiosennego słońca. Ta pora roku nadeszła dla niego niespodzianie, chociaż zawsze radował się owym zmysłowym czasem ...

  • Manuskrypt

    Witaj! Basiu. Nie mogę temu zaprzeczyć, tak, dawno nie pisaliśmy do siebie, w czym wina zapewne leży po mojej stronie. I cóż mi pozostaje? Jedynie przeprosić i w tym ...

  • Chwile ulotne

    "Nadzieja ta co miała nadejść szybko By mogła zmienić kolejne jutro Mieć ją jak na dłoni i móc nią kolorować świat By pomogła zwalczać przeciwności w nas Oferować ...

  • Walka z śmiercią

    Wszystko zaczęło się około dwa lata temu, zaraz po skończeniu szkoły przeprowadziłam się do miasta. Szybko znalazłam mieszkanie, właściciel poinformował mnie, że ...

  • Podwieczorek

    Siedziałem na starym, skrzypiącym krześle i słuchałem jej bełkotu. Rozkręciła się. Istna słowna lawina. "Ile jeszcze tak może?" - pomyślałem. "Czy kiedyś skończy ...

  • Samotność.

    "Siedziała samotnie na parapecie ze słuchawkami w uszach. Wpatrywała się w ogromny księżyc... Był taki samotny. Dokładnie tak jak ona. Machając jedną nogą, westchnęła ...

  • Groteska.

    -Halo? -Chodź już do domu, ciocia przyjechała. Musisz kogoś poznać. -Dobrze mamo, zaraz będę, pa. Minęły 3 lata. Nadal nie pamiętam wszystkiego dokładnie. Tego ...

  • Poczekalnia do raju

    Znalazłem się w pustym pokoju. Nie było w nim ani drzwi, ani okien. Na środku sufitu znajdował się duży niebieski żyrandol. Jego blask rozświetlał całe pomieszczenie ...