Sny - str 4

  • Pogrążony w mroku cz. 1

    Historia ta działa się w domu. Pamiętam że pewne małżeństwo zatrudniło mnie do opieki nad ich jednym dzieckiem i paroma psami. Dom był ogromny a plac wydawał się nie ...

  • Proroczy sen

    Mam na imię Tomek. Dnia 1 Listopada na drugiego.(bo było to w nocy). Zbliżała się godzina 22.00. Więc wyłączyłem komputer. Położyłem się do łóżka z intencją ...

  • Sen o nieprawdziwym życiu

    będąc zdumiony piękną nierzeczywistością zapomniałem o tej prawdziwej zrobiłem tam te rzeczy, których nie potrafiłem uczynić tutaj ale wszystko złudnie chciałem ...

  • Senna aleja

    Szeroka, długa aleja w parku. Szedłem nią powoli, w zadumie jednocześnie rozglądając się wokoło. Po obu stronach stały szeregi nowiutkich ławek, na których sporadycznie ...

  • Miał oczy niebieskie a włosy blond

    Zmęczona po basenie..położyłam się około 22 do łóżka nagle przed moimi oczyma pojawiło się miasto miałam w ręku siatki z zakupami nogi same pchały mnie przed siebie ...

  • Dada deszcz

    Burza. Burza mnie uspokaja. Daje mi to czego nie da mi trawa. Deszczu fasada napiera a krople łomoczą spadając na ziemie istotnie zmieniając pojęcie mieszczan o wodzie do ...

  • tajemniczy mężczyzna

    To wydarzyło się kilka miesięcy temu..miałam się już kłaść spać.Położyłam się wygodnie na łóżku, przykryłam ciepłym kocem.Było gdzieś około godziny 24.00.Od ...

  • PSYCHODELA - CZACHĘ ROZPIERDZIELA cz. 1

    Kolejna fala siarczystego deszczu uderza w twarz męskiego. On siedzi na koniu przybrany w skrzydła husarii i spogląda na wzgórza skąd nadciągała, gnana biczem- tatarska ...

  • Piękna pokusa

    Polecam przed przeczytaniem włączyć to: http://www.youtube.com/watch?v=3dM2qCCg6GE Halo? Czy ktokolwiek mnie słyszy? Wołam, ale na próżno. Mój głos odbija się od ...

  • Sen we śnie

    Maks siedział w rogu sali, wpatrując się w wiszący na ścianie zegar. Za oknem lejący się strugami deszcz a w środku bełkoczący nauczyciel sprawiały, że chłopak ...

  • Raj Wiktorii

    Wiktoria nie wiedziała gdzie się znajdowała. To nie było ciemne pomieszczenie. To była bardziej pustka. Choć fizycznie stała na jakiejś powierzchni, nic pod nią nie ...

  • ,, Dotykaj nawet we śnie"

    Dotykaj mnie przez sen, pozwól ponieść się chwili, aby płomienna tęcza rozbłysła nad nami. Kochaj mnie nie tylko ciałem, ale i umysłem. Pożądaj każdego skrawka mojego ...

  • Samotny szczyt

    Słońce właśnie schowało się za horyzontem, gdy rozbudzony ze snu siedział na łóżku i palił papierosa. Tak, to był bardzo piękny sen - podsumował w myślach i ...

  • Romans nauczycielki z uczniem

    Moja nauczycielka od matematyki prowadziła pamiętnik, a raczej dziennik. W nim zapisywała wszystko. Miała 47 lat. Spodobał jej się chłopak, który miał 14 lat. Ogromna ...