Sny - str 2

  • Sen - Życie z porcelany

    Cała sala była wypełniona miękkim światłem przedpołudniowego słońca. Drobinki kurzu mieniły się w promieniach światła, wpadającego przez okna, niczym srebrny brokat ...

  • Chodz do mnie...

    Coś innego...na dobranoc...spać nie mogę :) A weny jako takiej nie mam... Chodź do mnie... Chodź i się przytul, w blasku księżyca i wieczorowej porze.Tak po prostu.Pozwól ...

  • Pociag do domu

    Na wstępie chce napisać że większość opowiadań jest inspiracją snów i marzeń... 😁 Cześć piszę jako ja (kobieta) A cześć jako ja (ale od strony mężczyzn) 😇 ...

  • 475 słów

    Rozpierały mnie emocje poplątane jak niekończąca się nić. Zwiłam się z bólu ze strachu przed kolejnym kilogramem. Nie dawało mi spokoju poczucie tego, że mam dwa ...

  • Impresje

    Hyde Park w Londynie. Byłeś kiedyś w Londynie? Nie wiem. Cholera, jak ja nic o Tobie nie wiem. Ja byłam wiele razy, mogę pobyć za Ciebie. No więc jesteśmy w Hyde Parku ...

  • Porucznik

    Do mojego domu wtargnęli żołnierze. Nikt się ze mną nie cackał. Siłą złapali mnie za włosy. Szarpali za ręce i skuli mi je kajdankami. Próbowałam się wyrwać, ktoś ...

  • Będę silna... muszę.

    Wiele osób porównuje mgłę do zupy lub do mleka. Nigdy nie rozumiała dlaczego. Przecież mgła była czymś nieporównywalnym z niczym innym – lekka a jednocześnie ...

  • Drzewa

    Z malutkich nasionek wyrosły piękne i zdrowe drzewa. Były one pod czułą i czujną opieką innych drzew, a także pana leśniczego. On to, nie bacząc na nic, codziennie ...

  • Rzeczywisty surrealizm, czyli o drodze, śnie i lękach

    Sny mogą pokazywać nam czego się obawiamy, czego pragniemy. Możliwe, że sny są mową podświadomości, której czasem nie pamiętamy, czasem nie rozumiemy, lecz ona ...

  • Obietnice

    Cały dzień czekałam. Właściwie, czekałam całe dwa tygodnie. Czułam znajome podniecenie, ekscytację. Czesałam włosy, chciałam się trochę dla niego wystroić ...

  • Gitarzysta z piekła rodem

    Przy czytaniu polecam posłuchać utworu użytego w historyjce. Nirvana – Smells like teen spirit Narkotyki zbawienna rzecz. Jak nie wiesz co począć to sobie je weź. A potem? ...

  • Gate of Hades

    "Obudź się, no obudź... !" -słyszałem niewyraźne krzyki dobiegające sponad mojego łóżka. Nic więcej do mnie nie docierało. Nie pamiętam prawie nic, co się później ...

  • Krótki komentarz na temat blue monday

    Rano, około ósmej, gdy zwlekłam się z łóżka obudzona krzykami brata, Internet szepnął mi, że dzisiaj jest blue monday. Mój zaspany i jeszcze nie do końca przytomny ...

  • Zielone oczy

    -Dobra, kończę.Późno już się robi. Dobranoc. -Dobranoc - Tak zakończyła się rozmowa z moją przyjaciółką Niną. Ta, jasne. Dobranoc. Łatwiej powiedzieć trudniej ...