Poezja - str 6

  • Spowiedź kobiety

    Wkładasz mi, kurwa, swój język w usta I mielisz jak kołowrotkiem. Masz przy tym, kurwa, niezłą zabawę, Jak kotek z myszką za płotkiem. Myślisz naprawdę, że to jest ...

  • Tam

    Nigdy już nie będę bliżej Ciebie. Szkolne wycieczki, sympozja, konferencje, wszystko jak na złość pcha mnie w to miejsce. Kiedy znów bez Ciebie odwiedzam to miejsce, nie ...

  • Miłość prawdziwa

    Miłość prawdziwa - tak jak dzwon: ma jedno serce, jeden ton. Jedynym uczuciem tylko tchnie - taką miłością kocham Cię!

  • środkowy palec i tuńczyk niemowa

    krzyżujesz ręce na piersiach na odchodne w przestrzeń totalnej przepaści rzucasz „fack ju” trzaskasz drzwiami dziś w nocy odeszła spokojnie w ciszy natłoku myśli ...

  • Księżniczka

    W pewnym momencie mojego życia, Światło nadziei w czarnej mgle nicości się rozmywa Bo cóż to nadzieja gdy wszystko się traci, Matkę, rodzinę, najdroższych braci Swój ...

  • ,, Stracona przez ludzi"

    w wiecznym gniewie w tęsknocie straconej we wspomnieniach smutku gdy poniżali mnie… we łzach umazanych krwią w pustym spojrzeniu bez myśli na jutro gdy chciałam ...

  • ,, Przesłodzone"

    , , Przesłodzone” Malusia dziewusia pod drzewem siedziała, Tyciusi problemik w serduszku swym miała. Milusi chłopaczek tej nocki poznany, Obiecał buziaczek, lecz poszedł w ...

  • Mistrz epifanią dla Małgorzaty

    Zawieszony w złamanym świetle liczę cisze. Nad rozlewiskiem swoich wspomnień zanurzam zmysły i naprawiam Małgorzacie oczy. Ile prawd trzeba, aby powstało kłamstwo? Ile ...

  • Wiersz o złości

    nikt nie wścieka się równie pięknie jak ty gdy jesteś ignorowana i kurwa poleci czasem i talerz trzaśnie o ścianę i łzy strumieniem popłyną a przecież mój świat ...

  • Prezent na święta :-)

    Uda rosną, czy to żart? Taki nieżyciowy fart? Gramy wchodzą jak szalone! Ciężko trawię dziś mielone! Oczy bolą, szczypią głupie, Zgaga wchodzi mi po zupie, Czasem ...

  • LOL24

    TAK... Z NUDÓW! Lol to portal dobrze znany, odwiedzany i kochany, lecz niestety, wspomnieć muszę, że czasami kole duszę. Są tu różne opowieści, ilość w głowie się nie ...

  • Wtorek

    Nikt nie lubi poniedziałków. A ja lubię wtorki Takie poranki Kiedy słońce już mocno świeci, ale jeszcze jest chłodno Kiedy jedni już pędzą spóźnieni A inni spokojnie ...

  • Kiedyś...

    Chłodne serce Ciepłe dłonie Żarliwe usta Gorące słowa A dla mnie… Żadnych prognoz...

  • Gdy Finał Ligii Mistrzów

    Melancholio letnia! Nie odwiedzaj gdy finał Ligii Mistrzów. Przecież powiedział jutro będzie lepiej zaufaj mu. Nie będę samotna. Na komuniach tłumy w których nie będzie ...