Poezja - str 8

  • Jak...

    Odmów mnie... jak pacierz jak rachunek sumienia jak na spowiedzi Potem i tak wrócisz... bez postanowienia poprawy rozgrzeszony poczuciem winy

  • Nie być

    NIE BYĆ Kiedyś, gdy stałam się człowiekiem Chciałam być motylem, ptakiem, rybą Bystro w górę strumienia Przemierzać szybciej, by wolniejszą być Później, gdy nadal ...

  • Ta wyśniona

    Ta wyśniona Wszędzie kurwy, szmaty, dziwki, Pierdolone dupodajki, Tu kurwiszon, tam blachara, A ja szukam wciąż tej z bajki. Tej jedynej, tej wyśnionej, Tej co obiad ugotuje ...

  • posenne przebudzenie

    kiedy o świcie przychodzi miłość wtedy najmocniej mnie kochasz sny jeszcze ciepłe zawstydzenie kryją w poszewce lampka nie świeci spaliła żarówkę na przedwiośniu ...

  • Krzywa łódź

    Stanąć w kałużach słonej wody. Patrzeć po gniewnej otchłani i srogim obrazie, mrugać powiekami pod wiatr, pod ołowiany blask morza. Tam przed horyzontem krzywy kształt ...

  • ,,Nieskończenie"

    ,, Nieskończenie” Wiosna jest podła, bo z nią widzę ciebie Jak młode ptaki latają po niebie Jak wiją gniazdka wysoko na drzewie Lubiłam marzyć, tak przy ich śpiewie ...

  • Dla M.

    (pożegnanie) Siostrą moją jest Śmierć, a Obłęd mym bratem. Przede mną przepaść, a za mną pożoga. Umysł mój w ciemności piekła zanurzony Duszy już nie mam ...

  • Szał 2

    Szał Fyckiem malowane Plapsem całowane Spijany słodki miód By szczęście dawać mógł. Ty mi dostarczysz bodźców Nauczonych od ojców Będziesz otwarte dziury masował ...

  • Dzień kobiet.

    Dziś powinnaś być królową, Wypoczywać cały dzień. Komplementów słuchać dużo, Wszystko na skinienie mieć. Nawet, kiedy spojrzysz w niebo I wypowiesz tę chcę mieć ...

  • Moja Śmierć

    Pcha mnie do kuchni, ciągnie mnie w dół, moja mała Śmierć. Skacze ze mną z klifu, wpycha pod auto, moja słodka Śmierć. Podaje mi strzykawkę, ostrzy mój nóż, moja ...

  • Codzienna śmierć

    Umarłem i narodziłem się od nowa, jako istota na śmierć gotowa. Wiele razy w ciągu jednego dnia, taka historia mojego życia. Kilka godzin, czasem dzień i znowu głową na ...

  • Ciemny las

    Posłuchajcie ludzie! Usiądźcie w tej budzie I słuchajcie słowo po słowie! Będzie to taka Historia nijaka I właśnie ją dzisiaj opowiem. W lesie nam znanym Nieodwiedzanym ...

  • Prawidła oddechu

    Zatul moje myśli puste samym byciem albo zniknij zewsząd gdyby nie ty te twoje przeklęte zaufaj mi od świtu dwa lica trzy to z lustra najszczersze zatul mnie prawdą lub ...

  • Być

    "Być" Być to znaczy istnieć, To tak wiele A czasem niewiele by stać się szczęśliwym To wspólnie pisany wiersz Nieprzemijający Bez rymów Ciąg przemilczanych słów ...