Poezja - str 9

  • poczytaj mnie - zanim zamknę kartki

    zakochaj mnie bez opamiętania w niezapominajkach ujrzyj oszalenie pocałunkami obudź zmysły zapragnij ust aż do granic znoszących ból krew w żyłach podpal niech zakipi ...

  • Miłości już nie doświadczę

    Miłości już nie doświadczę. Życiem już gardzę, bez ciebie nie ma nic życie traci smak.

  • Rocznica ślubu

    , , 24.02.2004- 24.04.2018” Dziś czternaście latek mija Jak zacisła mi się szyja Gdy w kościele przy kobiercu Chciałam na twym być wyżercu. W nasze wesela bardzo padało ...

  • ,, Poeci nie spadają z drzewa"

    ,, Poeci nie spadają z drzewa” Poeci spadają do nas z chmur, Gdzie Anioły czuwają nad nimi, Szepczą do ucha tysiące słów, A oni je piszą będąc natchnionymi. Wiatr ...

  • Mistrz wciąż bez Małgorzaty

    – Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. J. W. GOETHE „FAUST” Szedł sam pośród tysięcy ludzkich historii. Szedł, nie wiedząc ...

  • Procedura bezpieczeństwa.

    Wiesz, to było coś Co uruchomiło Nieznane ci procedury Czerwony alert. Z podłogi, wyciągając rękę Nie patrz tak – nie w twoim kierunku! Resztką sił i ostatnią ...

  • Pomagać gdzie można

    Z miłości do powietrza, Zaczęłam oddychać, Otumaniona wiatrem, Smagam się po świecie. W poklasku słońca, Szukam nadziei na jutro, Błądząc w swym świecie, Wygrywam ...

  • Pustka bez ciebie

    Bez ciebie tak pusto, I oczom i ustom, Śmiech schował sie w kącie i śpi. Wieczory się dłużą, A ich jest tak dużo, Nikt bliski nie puka do drzwi. Bez ciebie jednego, Tak ...

  • Sam wybierasz

    ,,Sam wybierz” Brama niebios dziś otwarta Choć nie jestem grzechu warta Lecz spoglądam na nią skrycie By docenić swoje życie. Czyściec w grzechu znów się brudzi Każdy ...

  • ,, Pusty wzrok"

    Przez łzy, które krwawiły Przez uderzenia, które bolały Przez wzrok, który nienawidził I tak cię kocham… Przez obolałe ciało, które krzyczało Przez słowa, które ...

  • Makulatura

    03 V 2022 Makulatura Pieniądze to makulatura pożądania To siła, która nakręca świat. Odwieczna przyczyna zabijania To najbardziej niebezpieczny kat. Od wschodu i zachodu ...

  • pomiędzy nami sen

    odwiedź mnie kiedyś po drodze do mekki napijemy sie naparu z czarnej herbaty posłuchamy ciszy jesień już babie lato snuje się po ogrodzie iwy skrzypienie zasuszone w koszyku ...

  • Miłość to księga

    Miłość to wielka księga, pocałunek to jej treść, słowo "kocham" to przysięga, a to wszystko warte łez.

  • Złap je

    Nic tak nie boli Jak świadomość bycia szczęśliwą Cnota dreszczu Uderza wtedy w tajne zakamarki Strach jest zimny Krople chłodu skapują w uczucia Boimy się Że pryśnie ...