Poezja - str 7

  • haiku dla M

    letnie koncerty porośnięty rzęsą staw rechot żab niesie *** na przedwiośniu dnia jak latawce w przestworzach nikną nocne ćmy *** oczarowanie w papierowe ptaki - tchnie ...

  • ,, Obietnica obżartucha"

    ,, Obietnica obżartucha” 12.04.2018 Dziś zajadam masło orzechowe Bardzo pyszne jest i zdrowe Bardzo dobrze dba o serce Ciągle myślę, więcej, więcej! I kanapkę z ...

  • Haiku 2

    ............................................................. .................................................. Kosmate drzewo Płaczące łzami deszczu Samotny wieczór

  • Limeryk. Profesorka w parku

    Profesorka raz poszła do parku Rzekła do amatora: Ach Marku! Rogata z ciebie dusza! Mojej mini nie ruszaj… ................................................... Roboczo oczęta ...

  • ,, Mamo, ja..."

    13.04.2018r. ,,Mamo, ja…” Biega, sprząta już od rana Moja mama zabiegana I śniadanko mi podaje Kiedy bardzo późno wstaję. Do szkoły dwie kanapeczki Przecięte na pół ...

  • Samotna profesorka

    Rzekła raz profesorka zza młyna, Ależ ze mnie samotna dziewczyna Chłopcy wnet zaradzili Synka jej dorobili… ..........................................................

  • Babole – Zbok

    Z góry przepraszam Was za tą głupotę :redface: *** Żył sobie raz Zbokus Dmuchacz, och, jakiż był z niego ruchacz, i choć wiekiem typ podstarzały wciąż chwalił ...

  • Ewolucja Walentynek

    Malinowy cukierek Rudawy, smutny miś Pomarańczowa kartka „I love you” Różano-czekoladowe serce Spieczony burak Koralowe usta Płomienne przyrzeczenia Ognisty dotyk ...

  • Pokaż mi...

    Pokaż mi Pokaż mi waginę swą, Nie chcę niczego więcej, Nie zbliżę się, obiecuję, Ani nie wezmę w ręce. Pokaż mi waginę swą, Jej tylko oczy pragną, I pieścić ...

  • ,, Ach, coś tam..."

    , , Ach, coś tam…” Kiedy smutek spłynie w dal, Kiedy zdejmiesz z szyi szal, Kiedy będziesz już gotowa, Zaczniesz wtedy żyć od nowa. Kiedy z chmury spłynie woda, Gdy ...

  • Opaska na oczach

    Jak sen znikasz na jawie Mgła nocy opada na poduszkę Wspomnienie boli mocniej niż piszą Ostatni zapach przywdziewa twą twarz Szczerość ma dwa imiona Być sobą, to teraz ...

  • Zdolny człowiek

    27 I 2021 Zdolny człowiek Gdy dzieckiem byłam małym Kochałam lasy sercem całym, Dywanami drogę ścieliły wrzosy A zza pagórków – dziecięce głosy. Dzwoniły nam ...

  • ,, Stworzyłam Cię"

    W mych marzeniach Cię stworzyłam, Blond rosą naznaczyłam twarz, Błękitnym niebem pomazałam oczy, Słodką truskawką wkleiłam usta. Mchem wykleiłam tors, Leśną trawą ...

  • Nadąsane myśli

    Gdzie marzenie psują mi duszę, Gdzie tęcza nie mieni się barwami, Gdzie ptaki nie mają już głosu, I mój zamiera niesprawiedliwie… Gdzie ludzie czytają cudze listy ...