Poezja - str 4

  • ,, Przetrwanie"

    ,, Przetrwanie” 28.03.2018 Mijają lata, a z nimi radości Dziś świat usłyszy o naszej miłości Tak długiej i skrytej gdzieś tam głęboko Co raz tylko nam wpadła w oko ...

  • czerwony pokój

    przychodzą biorą podglądają na podsłuchu wciąż jestem niewyobrażalne potykam się o przodków winna mówią ich czerwone mordy wczoraj przyszli jeden z nich pośliznąć ...

  • O tej "kurwie"

    Besztam siebie za te „kurwy”, Besztam siebie za te „chuje”, Lecz żyć bez nich nie potrafię, Nawet w wiersze je wplątuję. Cóż poradzę, że ta „kurwa” ...

  • Babole – Dzikie żądze

    Jestem tak bardzo szczęśliwa, że mogłabym góry przenosić, i tak zakochana - ach, bywa, że trawę też Ci będę kosić. Skarbeczku, podaj mi rękę, a zgarnę Cię do ...

  • Fajerwerka

    Wypaliłam się milionem iskier. Zabłysłam i przepadłam w eterze. Głupia, myślałam, że tnę niebo swoją złością, lecz to ja rozpadałam się na kawałki. Wszystkie oczy ...

  • Łza

    Poprzez szybę złych słów Łza pojawia się Pytasz dlaczego? Ot tak pojawia się, Nie krzyczy głośno, Nie słychać jej, Krzyczy cicho, Jak ból,który wodą wylewa się, Bo ...

  • Babole – Pieśń ku czci Panny Kwarantanny

    Z dedykacją dla Duygu, która wprawiła mnie dziś w głupią i głupszą głupawkę. :crazy: *** Raz, dwa, trzy – jedziemy! Ref: Babole, babole, o ja cię fasolę, pierdolec ...

  • Przeszłość...

    Powiedziałam mu tylko część prawdy To prawie jak całe kłamstwo Żałuję, że... kłamstwo ma krótkie nogi Mogłoby być kalekie... Mogłoby ich wcale nie mieć Szkoda ...

  • ,, Nie- erotyczna opowiastka"

    , , Nie- erotyczna opowiastka” 30.04.2018 W dzień wesoły u Modraka Chciała Anna ujrzeć ptaka I myślała szukać w słońcu Aby ujrzeć ptaka w końcu. Naszły nagłe ją ...

  • skrzętnie

    a wtedy usłyszysz trzepotanie skrzydeł muzykę jezior i oceanów a wtedy poczujesz lato zaplątane we włosach przyspieszony puls a wtedy a wtedy i tylko wtedy biegnij kiedy on ...

  • "Gdy się Ciebie miało"

    Gdy się Ciebie miało, Całą Twoją duszę i całe Twoje ciało, Smutku i szarości Się nie czuło i nie widziało. Jak się Twoim było, Nic więcej się nie liczyło. Na ...

  • Historyczka w kinie

    Historyczka spod miasta Lublina Razu pewnego poszła do kina A tam ręka sąsiada Pod spódniczkę się wkrada ...................................................... Raz belferka ...

  • Belferka w pończochach

    Raz belferka z sąsiedniej wiochy Założyła wytworne pończochy Wiatr spódnicę zadziera Ależ będzie afera… .............................................

  • Istota.

    Jestem Wrażliwą maszyną bezduszną Do wykonywania poleceń niewyrażonych Androidem nadpisującym twój wczorajszy krzyk Dzisiejszym, porannym uśmiechem Lalką do zabawy w ...