Poezja - str 3

  • Limeryk. Historyczka na weselu

    Historyczka z maleńkiej wioseczki Założyła zbyt skąpe majteczki Poszła tak na wesele, Działo się tam zbyt wiele… ...

  • Babole – Nudy na pudy

    Puchy na Lolu, gdzie są pisarze? zaraz się z nudów, nerwem usmażę. Gdzie Debeściaki? Lol porzucili? na pastwę zmuły nas zostawili? Co robić, kurde, biada nam, biada, czy ...

  • Belferka na stopa

    Raz belferka na stopa jechała Jakże sroga ją krzywda spotkała -Wracaj stąd na piechotę, Lub pożegnaj swą cnotę

  • prostoduszny i sceptyczny głód

    pomiędzy sklepieniem nieba a pyłem ziemi każde miejsce miało zapach jedzenia zakwitły wrzosy a przecież wiosna była czy to jakieś czary czy udręczenie? droga pachniała ...

  • woda na młyn

    połamane skrzydła nie wzbiją się ku niebu zgarbione na brzegu wartkiej wody przyklękną bezdomne wiatraki kamienne żarna w ciemności będą mielić nicość uschną bez ...

  • haiku jesienne

    szarość za oknem złote latawce klonu spływają z deszczem *** bezwietrzny wieczór trzask kolczugi kasztana przerywa ciszę *** szelest sitowia odlot żurawi zbiera jesienne ...

  • Puste miejsce przy Wigilijnym stole...

    Pamiętam, jak rzucaliśmy w siebie śnieżkami, Śmiałaś się, miałaś białą, wełnianą czapeczkę, Potem wybraliśmy przepiękną jodełkę, Którą razem stroiliśmy ...

  • Siła

    To nie moc ciosu na ringu Nie zacisk zębów w kwadratowej szczęce Nie siła głosu nieznoszącego sprzeciwu Nie siła charakteru, tak łatwo łamanego używkami Nie siła ...

  • ,, Smak"

    ,, Smak” 12.05.2018 Kocham Cię jak pomarańcze, Czasem nago dla nich tańczę, Mają smak bardzo swoisty, Jak twój urok osobisty. Kocham Ciebie jak arbuzy, Jesteś przy nich ...

  • Babole – Czarownica i jej chcica

    Z góry uprzedzam, że "zmuszono" mnie do napisania tej durnej durnoty, proszę więc o wyrozumiałość. A zresztą, biorę na klatę :D W czarnym, smętnym, strasznym lesie ...

  • Babole – Covid porażka

    Obrazki zjebane, obrazki paskudne, gdy widzę to gówno, to chudnę i chudnę... Bo kurde, od razu, apetyt odbiera, wręcz rwie na wymioty, i na płacz się zbiera. Lecz nie, nie ...

  • Historyczka na Mikołajki

    Historyczka cna, z Mikołajek W Mikołajki dostała zbiór bajek Gdy to dał bałamutnik Wnet ją posiadł okrutnik Lżąc bezwstydnie od dupodajek ...

  • Babole – Gówniana Poezja

    Znalazłam ten wierszyk przypadkowo w wiadomościach, po latach, i myślę se: wrzucę, a co tam :D Podziękowania dla Spekera za pomoc. :kiss: *** Znacie wiochę "Wielkie ...

  • Kiła

    I znowu ta sama masakra, i znów faza jest nieciekawa ponownie embarga, maseczki, skończyła się dobra zabawa. Tu jakieś protesty, zamieszki, przez kretynów rząd wywołane ...