Horrory - str 7

  • Bezdech # 3

    Siedział w kawiarni, naprzeciwko jej klatki schodowej. Zamówił czarną kawę, bez dodatku cukru. Siedział przy stoliku mając widok na budynek naprzeciwko. Obserwował ją jak ...

  • Nawiedzona Rezydencja (XIV)

    Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...

  • Dygresja

    Dawno mnie tu nie było, wiem... właściwie to bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dawno. I nie mówię, że wracam, bo zapewne nie, jednak postanowiłam podzielić się z Wami pewnym ...

  • Nawiedzona Rezydencja (III)

    Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...

  • Ciemne loki Clair

    Byłam jasnowłosą nimfą, a ona ciemnowłosą. Poznałyśmy się z Clair na wspólnym przedstawieniu w przedszkolu. Nawzajem byłyśmy o siebie zazdrosne, bo ja miałam bardzo ...

  • Niepokój - prolog

    Gdyby ktoś spytał jak wyobrażamy sobie najstraszniejszą scenę z horroru każdy zacznie od "To działo się w nocy”. Całkiem zabawne iż ciemność budziła w nas od zawsze ...

  • Różdżko-patyk cześć2

    Obróciłam się a ona zaczęła przeraźliwie krzyczeć. Spanikowana wydałam z siebie straszliwy pisk. Dziewczynka zastygła w bezruchu. Chyba przeraziła się bardziej niż ja ...

  • Nawiedzona Rezydencja (XV)

    Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...

  • Spotkanie po Latach

    SPOTKANIE PO LATACH I Kiedy już odłożyła słuchawkę, perspektywa czasu pozostałego do powrotu Seweryna stała się dla Anety bolesna. Nie mogła teraz uwierzyć w to, iż na ...

  • Krzyki w lesie

    Ostatnio w lasach, otaczających chatkę, w której mieszkali Stan i Wick, zaczęło dziać się coś niepokojącego. Słyszeli krzyki, a potem znajdowali martwych ludzi. Tym ...

  • Oczy Topielicy

    Wszystkie opisane poniżej wydarzenia, choć przerażające i nieprawdopodobne miały miejsce naprawdę. Przez wiele miesięcy zastanawiałem się, czy powinienem opowiedzieć o ...

  • Mściwy ojciec.

    Pewnego dnia o godz. 5:00 nad ranem budzę się z dość mocnym bólem głowy. Myślę , że dzisiaj jedziemy do Wolsztyna. Matka już od godziny jest na nogach i nas ...

  • Pamiętnik pisany przez Śmierć

    Z poważaniem, Śmierć, posiadająca wiele imion...Z góry proszę o stwierdzenie, czy dodałam to opowiadanie do odpowiedniej kategorii :D Pozdrawiam :) +Edytowałam tekst aby ...

  • Opuszczony Dom

    Uwielbiałem chodzić do opuszczonego domu niedaleko miejsca, w którym mieszkam. Ten dom był niewykończony, tak jakby ktoś w połowie przerwał proces jego budowy. Lubiłem ...