Pogrążony w mroku cz. 1
Historia ta działa się w domu. Pamiętam że pewne małżeństwo zatrudniło mnie do opieki nad ich jednym dzieckiem i paroma psami. Dom był ogromny a plac wydawał się nie ...
Historia ta działa się w domu. Pamiętam że pewne małżeństwo zatrudniło mnie do opieki nad ich jednym dzieckiem i paroma psami. Dom był ogromny a plac wydawał się nie ...
Rozpierały mnie emocje poplątane jak niekończąca się nić. Zwiłam się z bólu ze strachu przed kolejnym kilogramem. Nie dawało mi spokoju poczucie tego, że mam dwa ...
Pewna dziewczyna opowiedziała mi swój sen, fajny śmieszny choć zaczyna się dość... hmmmm ale po kolei. " - Śniło mi się że umarłam (śmiech) tak tak umarłam ...
Na pozór normalny szkolny autobus. Dużo hałasu. Dźwięki rozmów kilkunasty, a może kilkudziesięciu osób w przedziale wiekowym 13-16 lat. W takim miejscu trudno zebrać ...
"Siedziała samotnie na parapecie ze słuchawkami w uszach. Wpatrywała się w ogromny księżyc... Był taki samotny. Dokładnie tak jak ona. Machając jedną nogą ...
Początkowe 4 rozdziały Puzle (specjalnie przez jedno z (z niemieckiego) Marcin Mańkowski Czysta fikcja. Wszelkie podobieństwa do osób prawdziwych przypadkowe. I -Znasz go ...
Wszystko zaczęło się około dwa lata temu, zaraz po skończeniu szkoły przeprowadziłam się do miasta. Szybko znalazłam mieszkanie, właściciel poinformował mnie, że ...
Ziści się. Ostrze noża połyskiwało w promieniach wiosennego słońca. Ta pora roku nadeszła dla niego niespodzianie, chociaż zawsze radował się owym zmysłowym czasem ...
To było w listopadzie - 10, piękny jesienny dzień. Było już złoto, drzewa miały jeszcze tylko 1/3 liści, a ja sama. Siedziałam na moim podwórku. Siedziałam, bo było mi ...
Ranek, słowo oznaczające nowy dzień, kolejną ciężką pracę, którą trzeba przetrwać aż do wieczora. Wielu ludzi nie zauważa tego, co najcenniejsze, że życie to nie ...
Dom położony z dala od miasta. Duży, to mało dobrane słowo aby go opisać. Z jednej strony wielkie dęby zasłaniały mu widok na niżej wybudowaną fabrykę. Cieszył się z ...
Tak oczywiście powiedziałem, spakowałem drugie śniadanie, wziąłem plecak i jak co rano z brakiem entuzjazmu wyszedłem z domu. Mijając furtkę zamyśliłem się. Szedłem ...
Słońce właśnie schowało się za horyzontem, gdy rozbudzony ze snu siedział na łóżku i palił papierosa. Tak, to był bardzo piękny sen - podsumował w myślach i ...
Zmęczona po basenie..położyłam się około 22 do łóżka nagle przed moimi oczyma pojawiło się miasto miałam w ręku siatki z zakupami nogi same pchały mnie przed siebie ...