Horrory - str 12

  • Demon...

    Padał deszcz. Błękitne, niewinne niebo przysłoniły ciemne chmury skłaniające do myślenia o najciemniejszych aspektach istnienia. Ona siedziała przemoknięta przed ich ...

  • Napromieniowany.

    Pewnego dnia siedząc w fotelu i oglądając serial zadzwonił do mnie telefon. Odebrałem, to był mój informator. Powiedział, że znalazł opuszczony schron i fajnie by było ...

  • Bunt - (prawie) drabble

    Od zawsze byłam samotna. Nie miałam prawdziwych przyjaciół, a znajomi byli tylko wtedy, kiedy czegoś potrzebowali. Upadłam na dno. I wtedy przyszli oni — moi jedyni kumple ...

  • Różdżko-patyk część1

    Po cichu wchodzilam na poddasze gdy nagle drzwi się zamknęły. Z szeroko otwartymi oczami wpatrywałam się tępo w drzwi. Na siłę próbowałam je otworzyć. W pomieszczeniu ...

  • Pieprzyć to! Stan i Wick powracają! 5 (koniec)

    Na podwyższeniu za chatką stał kamienny stół ofiarny. Podprowadzono pod niego Stana i Wicka. Do wesołej gromadki dołączył kolejny pomyleniec, na którego mówili Tasak ...

  • Wiedźmuchy z Miłakowa

    Miłakowo. Radni sprawdzą, czy grupa artystyczna szerzy "kult satanistyczny". Interweniuje posłanka MLZ20.07.2021 13:10 Działacze Akcji Katolickiej z Miłakowa (woj ...

  • Krwawe słońce. Część 4. Jastrząb.

    Jechałem bardzo powoli, zgodnie z przepisami, aby żaden ewentualny patrol drogówki nie miał powodu do zatrzymania naszego auta. Zapadał zmrok. Dobrze, im mniej widać, tym ...

  • Wampirze szczęki - część 2

    Lord znalazł Marleya w zamkowej kuchni. Zajadał gofry, ale gdy zobaczył swojego pana udawał, że przegląda jakąś książkę. - Powiedz mi jedną rzecz… - zaczął Lord ...

  • Ciekawość

    Matt miał 21 lat, był już studentem. Nie mieszkał z rodzicami, a w małej kawalerce, która dla niego była w sam raz. Pewnego ciepłego, jesiennego dnia miał zamiar spotkać ...

  • Psychopatyczna idelaność cz. 4

    Cz. 4 Ktoś ciągle był u nas w domu… Chyba coś spadło, najwyraźniej w moim pokoju. Brzmiało jak upadająca książka, czy coś podobnego. Natychmiast zatkałam Ani usta ...

  • Mistrz II. Dante

    - Zna pan historię Weroniki? – Nie znał, choć nie chciał tego przyznać. Starał się zagrać na czas. - Jakiej? - Świętej Weroniki na której chuście można zobaczyć ...

  • Mrok nadchodzi w nocy cz 7

    ‘’ Muszę coś wymyślić, bo w przeciwnym razie ta wariatka puści nas z dymem’’ rozmyślała w duchu Ritha. - A więc to z nią mnie zdradzałeś? – zapytała. Już ...

  • Krzyk

    Od zawsze lubiłam horrory. Nierzadko spotykałam się ze znajomymi po to by trochę się wzajemnie postraszyć, czy obejrzeć jakiś straszny film. Dosyć gadania. Wszystko ...