Dramaty - str 76

  • Grenade || one - shot

    ''Złapałabyś dla mnie granat? Jestem zepsuty, wiesz? Zabrałaś mi jakąś część, przez co nie mogę normalnie funkcjonować. Gdzie teraz jesteś? Cieszysz się z ...

  • Vive la F... - cz. 39. What's wrong with me?

    -Przepraszam, chyba muszę zaczerpnąć trochę świeżego powietrza. – Keller wstała od suto zastawionego stołu. Zbyt ostra zupa cebulowa rozgrzała i tak już zbyt ...

  • Za bardzo - Rozdział 4

    Krzyk nabiera na sile. Szymon siłą wyciąga mnie z pokoju i zamyka drzwi. – Ej, uspokój się – mówi, dotykając moich ramion. – Uspokój? Każesz mi się uspokoić?! – ...

  • Droga do mroku#1

    Prolog od opowiadania, które na chwilę obecną składa się jedynie z prologu i prawdopodobnie nie będzie kontynuowany bo nie mam pomysły na fabułę: Właśnie zbliżała ...

  • Empiria – rozdział 15

    Na blacie czekało kolejne pudełko pączków od Sheili, a ona sama siedziała w mojej kuchni i był to jeden z dziwniejszych widoków, jaki mogłam sobie zaserwować. Chyba ...

  • Dopóki wystarczy nam sił – 26

    Czy powinienem wybuchnąć radością, czy może przerażeniem? Czy w ogóle powinienem coś poczuć? Nie czułem nic. Patrzyłem na test ciążowy, który obracała w dłoniach i ...

  • Przewodnik

    Przewodnik. Czasem mam okazję go posłuchać chyba każdy czasem go słucha. Ludzie jeżdżą na różnego rodzaju wycieczki i zdarza się nam słuchać jego opowieści. Nie raz ...

  • Druga strona Walentynek.

    Walentynki. Magiczny dzień dla większości par. To właśnie w ten dzień ludzie wyznają swoje najskrytsze uczucia, lub też dają swoim drugim połówką prezenty. Lecz ten ...

  • Iluzja – rozdział 21

    Obudził mnie wstyd i moralny kac. Przynajmniej gdy się obudziłam, byłam w swoim łóżku i nie musiałam od razu mierzyć się z Gavinem. Na samo wspomnienie nocy zacisnęłam ...

  • GROŹNA BUNTOWNICZKA - PROLOG

    PROLOG Główną bohaterką opowiadania jest Piętnastoletnia dziewczyna Lusi, która za namową przyjaciółki idzie na imprezę, na której poznaje pewnego mężczyznę ...

  • Dildo cz. 9

    Miałem przekroczyć kolejną linię, o której dobrze wiedziałem, że nie powinienem jej przekraczać, ale nawet kiedy się upominałem, moja dłoń jakby samoczynnie rozpinała ...

  • GROŹNA BUNTOWNICZKA - CZĘŚĆ 18

    Niestety lekarz stwierdził, po gwałcie wystąpiły jakieś komplikacje i powinniśmy jechać na obserwacje do szpitala. Lusi jak się o tym dowiedziała to wpadła w szał ...