Dramaty - str 14

  • Ostatni raz...

    Zbierałyśmy się do tego już dłuższy czas, chcąc stworzyć coś niebanalnego, niejednoznacznego, prawdziwego. Dać Wam coś z głębi naszych serc. Twór skłaniający do ...

  • Cena wolności część I

    Ciemność.. Tylko ciemność.. Nagle.. Widzę jakieś światło przez nie domknięte powieki. Staram się je otworzyć jeszcze bardziej lecz nie mogę. Czuję tylko zimno i ...

  • Moja macocha to brudna zdzira

    Czyli opko lużno oparte na motywach serialu "Szkoła Przetrwania". O, tego. https://youtu.be/WxsmcNSSyyQ Uwaga! +18 Wulgaryzmy, Seks z nastolatkiem zmanipulowanym przez dorosłą ...

  • Śmierć przychodzi znienacka

    Byłaś całym moim życiem... Doskonale pamiętam pierwsze sekundy gdy się pojawiłaś na tym świecie, taka malutka, niewinna, nieskażona tym światem. Tuliłam Cię do swej ...

  • Nieskończona pętla.

    Czas, najwidoczniej cię nienawidzi. Nie wiesz za co, ani po co to robi. Jesteś zabawką w jego rękach. Pomyślałeś tuż przed tym, jak pocisk przeszył twoją głowę na ...

  • Przywracając życie - rozdział dwunasty

    Sądziłam, że po konfrontacji z Paulem pt. "Spieprzaj, dziadu”, wrócę do dawnego humoru i dawnej siebie. W końcu byłam wolna, nie było nikogo, kto by na mnie krzyczał i ...

  • Zrób to, co Ci każę cz.4

    Sansa Stark, zwana inaczej Ptaszyną; uczy się latać...i dowiaduje się, że łzy nie są jedyną bronią kobiety. Bo najlepszą ma między nogami... CZĘŚĆ IV Sansa wyjrzała ...

  • Słodkie zapomnienie- cz.I

    Stałam wpatrując się w świat pode mną, który pędził niezmiernie szybko. Niezliczone ilości samochodów przewijało się po oświetlonych latarniami ulicach. Tramwaje ...

  • Terapeutyczna Miłość cz. 14

    NIEDZIELA Niewiarygodne, że można wyglądać tak seksownie podczas snu. Wczorajszy dzień, a w zasadzie wieczór był niesamowity. Zerkając na pogrążonego we śnie Michała ...

  • ,,Ostatni raz"

    ,, Ostatni raz” Każdego dnia, kiedy pada deszcz Ja myślę o tobie… Każdego dnia, kiedy świeci słońce Ja myślę o tobie… W sumie, to mogłabym tak pisać ...

  • Alfabet #Z

    Agnieszka wypaliła szybkiego papierosa. Według telefonu powinna już wrócić do pracy, jednak nie miała na to siły. Zresztą tak samo jak każdego dnia. Zegar wskazywał ...

  • Umysłowa Pułapka #Prolog

    Usłyszałam płacz. Głośny, ciepły, lecz przejmujący płacz. Roznosił się po całym budynku i odbijał się od zimnych ścian. Był czymś zupełnie nowym, innym – ...

  • Rosyjska ruletka

    Autor: Przystojniaczek Daria - to delikatnej budowy ciała blondynka, mająca 167cm wzrostu o pięknych dużych błękitnych oczach, pochodząca z woj. Lubuskiego, która od ...

  • Wszystko mnie wkurwia #4

    Robota Wkurwia mnie robota. Tak, robota. Nie praca, a robota. W pracy zarabia się przynajmniej godziwe pieniądze, a ja zapierdalam u prywaciaka, który jebie mnie na potęgę ...