Horrory - str 3

  • Dni w których ZOMBIE nas wybrało.cz 2

    Dzień 2 Po wczorajszej rozmowie z Pauliną, nie mogłem spać, rozmyślałem ciągle nad tym co mówiła. To że pokłóciła się z mamą, to że może jej już nie zobaczyć ...

  • Cole

    Jest taka stara legenda... Jeśli zobaczysz siebie, to niechybny znak, że... No właśnie, coś się wydarzy. I to wcale nie będzie nic miłego. A panicz Cole, który musi ...

  • Nawiedzona Rezydencja (I)

    Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...

  • Śmieszek

    Od godziny Marvin tkwił nieruchomo na metalowej szafce w szkolnej szatni. W ciągu tego czasu przeleciały mu przez głowę miliony myśli i możliwych scenariuszy tego, co za ...

  • Sukienka

    Pragnienie od którego nie możesz się uwolnić.... Wiedziałaś, że w starym budynku naszej szkoły jest magazyn? - Powiedziała dziewczyna do swojej koleżanki. Przemierzały ...

  • Slash Smile

    Nudziłem się jak nigdy. Włączyłem więc komputer i zacząłem błądzić w internecie. Znalazłem stronę, na której był czat. Postanowiłem wejść i pośmiać się ...

  • Las zgniłych wspomnień

    Po ciężkiej nocy, jaką spędziłem w pobliskim barze, obudziłem się z ogromnym bólem głowy. Resztkami sił, niechętnie wygramoliłem się z ciepłego łóżka i stając na ...

  • Amelia.

    Po raz kolejny śniła mu się dziewczynka. Tak przynajmniej myślał, bo zawsze widział ją z bardzo daleka, jednak każdej nocy zdawała się przybliżać. Mimo jej ...

  • Blady strach

    Od dawna nie widuję słońca. Wychodzę do pracy, gdy jest jeszcze ciemno i wracam po zmroku. Przechodzę długą pustą ulicą i wsiadam do starego autobusu. Kierowca mnie zna ...

  • Sekta

    Historia oparta przeżyciami jednego z amerykańskich dzieci. Wszystko działo się około dwóch miesięcy temu. Mój dobry kolega zafascynowany religią, lecz od tej złej ...

  • Pomóż

    Nie mogłem nic zrobić kiedy ją bił. Moją małą siostrzyczkę Annie. Miała 10 lat, płakała, a ja nie mogłem jej pomóc, chociaż tak bardzo próbowałem, nie potrafiłem ...

  • Widmo

    Nie miała złudzeń, dom był podejrzanie tani. Wkroczyła do środka zgrabnie kręcąc biodrami. Zamknęła drzwi. Nie liczyła na luksus za taką cenę. Ważne, że należał ...

  • Pancerne znalezisko

    -Wojtuś! - wołała mama z przedpokoju do syna, znajdującego się na piętrze w swoim pokoju. -Tak?! - odpowiedział na wezwanie chłopak. -Wychodzimy z tatą. Wrócimy późno ...

  • STAJNIA

    Dwudziesty ósmy grudnia, noc była mroźna i wietrzna. Darren szedł nieoświetloną drogą niewielkiej wsi, mijając opuszczone domostwa. Jedynym źródłem światła był ...