Horrory - str 2

  • Dom w głębi lasu - Następne pokolenie

    Mój dom - tak, moja duma. Dziadek budował go wiele lat... A po tragicznej śmierci babci i siostry, oraz zaginięciu dziadka i rodziców - jest mój. Tak, zaciszne miejsce ...

  • Ucieczka przed licealistkami

    Humorystyczna, krótka rzecz o ataku zombie na szkolnych kumpli z ławki. Zdyszany chłopak usilnie kopał w drzwi szafki. On i jego koledzy znajdowali się zamknięci i ...

  • Recenzje nie całkiem artretyczne: "Demony i Anioły"

    Moi drodzy, kochani! Poproszono mnie o napisanie recenzji kolejnej pracy. Tym razem trochę dłuższej, bo składającej się z dwóch części. Nie rozumiem tylko dlaczego to ...

  • Ambona

    Ambona * Kamil, z wysiłkiem malującym się na jego zmęczonej twarzy, uniósł ciężki żeliwny młot. Opuścił go na drewniany pal, który pod wpływem uderzenia wcisnął ...

  • Czerwony dom

    W mieście, w którym mieszka Kokoro, wszystkie domy, z wyjątkiem jednego, są w odcieniach szarości. Stoi tam również wyróżniający się na tle innych czerwony dom, jednak ...

  • Sprzedawca snów

    Lalka, która obdarowuje cię cudownymi snami w zamian za coś, co należy do ciebie… Dar od losu czy może śmiertelna klątwa? Panienkę Liang od wypadku, w którym straciła ...

  • Dziwna Istota

    Każdy z was pewnie słyszał o opuszczonym szpitalu w Świętokrzyskiem. Stara legenda opowiada o pewnym doktorze, który zajmował się wszczepianiem genów zwierzęcych w geny ...

  • Nieświadoma-część 2

    Szybko uciekłam do pokoju, zamknęłam drzwi na zamek i się zabarykadowałam. Byłam przerażona tym, co przed chwilą zobaczyłam. Jednak to nie był koniec : zaczęli ...

  • Nawiedzona Rezydencja (XXVI)

    Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...

  • Scenka cz.1

    Scenka cz.1 "Gdzie Diabeł całuje do snu". Mam na imię Napoleon. Tak,wiem, że głupio. Mój ojciec jest fanatykiem historii. Miał na punkcie Bonapartego większego bzika niż ...

  • Dzieci szatana

    Był ciepły, letni poranek. Czwórka przyjaciół Aga, Anka, Kuba i Krzysiek umówili się razem o 11:00 na podwórku. Wymyślili wcześniej, że pójdą do swojej nowej bazy i ...

  • Lustro

    Przeprowadziłem się do nowego domku. Swoje poprzednie mieszkanie sprzedałem za dość duże pieniądze i dodałem do oszczędności. Kupiłem wymarzony domek za grosze ...

  • Koszmarny strach

    Koszmarny strach Andrew Boock 1 - Nie otwieraj szafy! - krzyknął przeraźliwie głos kobiety, który poniósł się po domu. - Co? - zapytał chłopiec uchylając szafę. Nagle ...