Komediowe - str 10

  • Pojedynek o króla

    Król postanowił się ożenić i zorganizował zawody. Dziewczyna która przebrnie przez trzy bardzo ciężkie zadania zostanie jego żoną. Na zawody zgłosiły się cztery ...

  • Namiętność w jeżynie kolczastej (odcinek 1)

    Odcinek 1 (w którym królowa romansu pani Mieciunia spotyka przystojnego ministra) Wszystko zaczęło się od tego, że pani Mieciunia przypadkiem spostrzegła zagubionego ...

  • Dzień Śmiechuuu .. ;P xD

    A więc tak dziś jest, hmmmmm aha 28 września 2oo9 roku xD ;P Ja Weronika nie poszłam do szkoły bo dostałam zawiadomienie do lekarza na szczepionkę ;P Strasznie się ...

  • Biedrona łysa fasola.

    Wiem, wiem głupie :P. ~~~~~~ Pewnego słonecznego dnia szła sobie biedronka przez las. Ponieważ była bardzo malutka wolno przemieszczała się powoli.. A dojście do ...

  • Cyga wilkołak

    Za siedmioma górami ,za siedmioma lasami i rzekami i browarami położone było królestwo Króla Bartosza. Wspaniałe to były ziemie, porośnięte lasami, w rzekach pływało ...

  • O lol ... !

    Pewnego dnia dziewczyna siedziała z chłopakiem na ławce i się całowali nagle usiadł koło nich taki pan z wielkim i fioletowym nosem xD heh xD ... oni się śmiali ...

  • Mega wpadka w windzie.

    No więc tak. Było to gdzieś... rok temu. Byłam w centrum handlowym z moją przyjaciółką (Kingą). Chciałyśmy przenieść się na trzecie piętro. Postanowiłyśmy ...

  • Wypad do kina

    Pewnego dnia po wyjściu ze szpitala zachciało mi się trochę kultury, wiec wyruszyłem do kina miał to być zajefajny film, mieli grac "lejdis", no ale niestety po drodze ...

  • Dawno dawno temu z .....

    Dawno dawno temu z górami z lasami z jeziorami żyła sobie czarownica Szopa, która chodziła codziennie nawalona jak bombowiec. Pewnego dnia poszła po denaturat do wsi takie ...

  • Kocham Cię!

    Dziś jest bardzo ważny dzień. Po południu, w odwiedziny przyjeżdża do nas moja mama. Zadzwoniła wczoraj wieczorem, żeby poinformować nas o swojej wizycie. Jak ...

  • Bum w gnój!

    Pewnego dnia spacerowałyśmy po osiedlu. Nagle zauważyłyśmy przystojnego opalonego czarnowłosego sąsiada z naszej ulicy. Byłyśmy zachwycone gdyż chłopak był w samych ...

  • Szkolna kradzież

    To działo się wczoraj. Jakiś złodziej ukradł ze szkoły dziennik z ocenami naszej klasy. Pani dzisiaj w szkole nakazała odszukać złoczyńcę, nie chciała powiadamiać ...

  • Szkolna miłość

    Siedziałam na ławce w szkole, gdy nie spodziewanie podszedł do mnie chłopak. Bałam się bardzo, że chce mi ukraść kanapkę, ale on chciał mi ukraść kiełbache Grilową ...

  • Sprężona żelatyna

    Był czwartek, w szkole jak zwykle nudy i Kamil, który zawsze się z nami droczy czyli ze mną i Pauliną. Później wraz z Pauliną poszłyśmy do szatni po kurtki ...