Komediowe - str 9

  • Eko bajka

    EKOBAJKA Dawno, dawno temu, za górami za lasami i siedmiona dolinami w małym domku z muchomora żył sobie mały , tłuściutki krasnoludek o imieniu Gapcio miał dużo ...

  • Szpitalny survival

    Kilka moich wydarzeń z pobytu w szpitalu. Dzień 1: REJESTRACJA: Przyjechałem kolo 8 do szpitala, oczywiście jak na złość kolejki do rejestracji jak za PRL'u. Jeszcze jak by ...

  • Krótka historia o czasie przeszłym w języku niemieckim

    Pewnego dnia typowy gimnazjalista przyszedł do szkoły na zajęcia. Niestety, los chciał, że był to dzień, w którym owy uczniak miał uwielbiany przez wszystkich język ...

  • Krótko i śmiesznie

    Byłem szczęśliwy. Byłem tak szczęśliwy jak tylko mógłbym to sobie wyobrazić. Z moją dziewczyną spotykałem się ponad rok i w końcu zdecydowaliśmy się wziąć ślub ...

  • Ucieczka przed licealistkami

    Humorystyczna, krótka rzecz o ataku zombie na szkolnych kumpli z ławki. Zdyszany chłopak usilnie kopał w drzwi szafki. On i jego koledzy znajdowali się zamknięci i ...

  • Romeo i Julia - Parodia

    Romeo: Lecz cicho co za blask palnął tam z okna. Ono jest wschodem a Julia jest słońcem… Julia: (kaszle) Kłaczek Romeo: Lecz cicho! Chyba coś mówi! Jej piękny i ...

  • Ekipa z Trybunału

    Ekipa z Trybunału odcinek trzeci – UFO atakuje – Trybunał kontratakuje ! Była zima. Styczeń, Ferie i bardzo dużo śniegu. Nasza Ekipa spędzała czas na napierdalaniu ...

  • ZabUjstwo (cz. 2)

    Ruszyłam do niej, wykończona, wycieńczona. Z tego wszystkiego poczułam nagle coś dziwnego. Odwróciłam głowę w lewo, w prawo, w tył i zobaczyłam jak wypadło mi jelito ...

  • MYSZ I KOT - HISTORIA I ZAUFANIU

    MYSZ I KOT-HISTORIA O ZAUFANIU Mysz i kot stali nad głęboką studnią, na której dnie znajdowało się mleko i ser. -Kocie, zjedziesz po linie na dół studni. Jesteś ...

  • Śmiesznie niezręczna sytuacja.

    Pewnego dnia we wsi "Kartony" w której mieszkała Pola zdarzyły się dziwne rzecze. Wyszła na pole by się przejść z widłami, postanowiła przerzucić stos siana w inne ...

  • Koszmar z Wyspy Transwestytów - Komedia

    Cześć. To mój pierwszy, krótki one-shot na tej stronie. O czym? Opowiada on o przygodzie Sanji'ego, bohatera popularnej mangi shounen, One Piece. Nie martwcie się, brak ...

  • Zemsta

    Ciszę przerwał głośny dźwięk przywodzący na myśl grzmot słyszany w samym środku burzy. Bożydar otworzył oczy z przerażeniem. W pierwszej chwili poczuł ulgę. To był ...

  • Saga Dajspa

    SAGA DAJSPA… Część 1 "Świat należy do nas!!!” Rozdział I "Potężna tragedia w posesji Romana…” Pewnego pięknego dnia świnie uciekły z chlewu… Wieś Dajspa, to ...

  • Nauka jazdy cz. 2

    Witam, zapraszam na dalszy ciąg Nauki jazdy z ebooka Kocham, kochanym jestem. – Muszę zapalić, normalnie muszę zapalić. – Wyciągnął kolejnego papierosa. – Do ...