Poezja - str 2

  • Żarłoczność

    28 XII 2022 Żarłoczność Człowiek we wszystkim widzi zysk i jak taki ‘’ biedak’’ ma się cieszyć życiem, gdy forsa, jak woal zasłania mu pysk by nie patrzeć w ...

  • Pokora

    14 XII 2022 Pokora Kocham ten świat którego, już nie ma jego ciche uliczaki i świeczki w oknach. Na ulicach kocie łby z kamienia wąskie chodniki i drzewa po bokach. TV u ...

  • Dialog poetycki dżentelmena z damą

    - Choć dżentelmen, widzę, z pana. Zerkasz wciąż na me kolana... Choć masz panie, zacny gust... Ciągle zerkasz na mój biust... - Bo choć dama, widzę, z pani, bardzo ...

  • Apetyt

    08 XI 2022 Apetyt Co masz do mnie pyta siąsiad sąsiada Nic, ale twoje mieszkanie mi odpowiada. Ale to ja w nim mieszkam Ale to, ja cię z niego wysiudam – nie omieszkam! Nie ...

  • W krzywym zwierciadle

    07 XI 2022 W krzywym zwierciadle Tutaj wszystko jest magiczne cipki i penisy dęba stają obnażając się publicznie wymachują, pozdrawiają grono liczne. Nawet zardzewiałe ...

  • Pokochali biedę

    29 X 2022 Pokochali biedę Poznali biedę swoją I nie mogli jej nie pokochać Ponieważ, jak oni była gołą I jak oni chciała kogoś kochać. Więc jechali na jednym wózku ...

  • Już było

    25 X 2022 Już było Pamiętam, jak wiatr szeptał twoje imię a w kwiatach widziałam twoje oczy. Dziś ogłuchłeś choć stoisz przy mnie a każde z nas swoją drogą kroczy ...

  • Prochy wolności

    25 IX 2022 Prochy wolności Jeszcze wczoraj – tak niedawno Najważniejszy dla człowieka był chleb i słońce. Dziś jest wolność, nowocześnie Liczy się tylko uzdrawiający ...

  • Nie wiem co gorsze

    24 IX 2022 Nie wiem co gorsze Nie wiem co gorsze Kaligula XXI wieku Czy moda z epoki kamienia łupanego Czy ze szczęścia zagubiłeś się człowieku Czy ja nie dorosłam do ...

  • Czarny humor

    21 IX 2022 Czarny humor Za trumną zapłakany mąż idzie Ramie w ramię z seksi sąsiadką Ich kwiaty płaczą ‘’ fałszem się brzydzę’’ Teraz będzie nareszcie im ...

  • Najwięksi

    5 IX 2022 Najwięksi Jak piękny jest świat A na nim życie Dlaczego okrywa go strach Strasząc swym wyciem. Wyciem szaleńców Swej głupoty oślej By marzeniem straceńców ...

  • Most wspomnień

    2 IX 2022 Most wspomnień Zrobiło się pusto na moście Nie pieszczą nikogo słońca promienie Wyjechali ostatni goście Zostało tylko miłe wspomnienie. Może ktoś zostawił ...

  • Sen na jawie 2

    21 VIII 2022 Sen na jawie Wierz mi wierz, Że takie miejsce jest Gdzie chowa się gniew A wkracza szczęście. Ze swą melodią Która koi ból i strach, Gdzie drzewa się modlą ...

  • Tamte dni

    10 VII 2022 Tamte dni Tylko wyjmijcie mi z oczu Obraz tamtych dni, Który pamięcią swoją toczy Zagubienia i bólu łzy. Bezlitośnie ranią serce Zabierając w dołki mnie ...