Poezja - str 4

  • Futerko

    02 VI 2022 Futerko Pląsa techno choć kręgosłup zgrzyta Pusta, przywiędła, wytatuowana kobita Pokazuje łyse futerko, gdy fika A spod niego wygląda głodna cipa. Barbara ...

  • Brudne ręce

    02 VI 2022 Brudne ręce Piłat umywa swoje brudne ręce I już niewinne jego serce On tylko spełnia wolę ludu Sam nie widzi winy, ani swojego brudu. Lecz, gdy zajdzie za chmury ...

  • Gra 2

    01 VI 2022 Gra Jak człowiek ma wierzyć w Boga, Gdy sam sobie jest Bogiem I jego stanowisko z którego rządzą słowa Bo stanowisko ma swoją mowę. Pan Bóg jest w niebie ...

  • Dlaczego

    Dlaczego Mówię, że Cię nie kocham przynajmniej nie chcę więc dlaczego za Tobą szlocham dlaczego tak bardzo tęsknię. Wszystkie myśli do Ciebie biegną dzień zaczynam o ...

  • Techno patyczkowe

    16 V 2022 Techno patyczkowe Techno, tatuaże i metalik W hormony sexu zawzięcie wali Z mózgu galaretę robi Otwartemu na dupniaka człowiekowi. Jemu women się otwiera Ofiaruje ...

  • Bogiem być chce

    15 V 2022 Bogiem być chce Kocham Cię, jak słońce na niebie, Jak Krzyż bo daje życie wieczne! Kocham choć nie widziałam Ciebie, Ale wiem, że przestać kochać nie chcę ...

  • Pajęczno

    14 V 2022 Pajęczno Do Pajęczna koniki dziś przyjechały Jagody, Księżniczki i Baśki Polskie konie – nie dla chwały Lecz na hamburgery i kiełbaski. Przywieźli je ważni ...

  • Cipka

    14 V 2022 Cipka Techno pieści czyjąś cipkę Rozum dęba staje Oszalały zmysły wszystkie Kwoczka słodycz daje. Temu i tamtemu potrzebującemu WF to podobno zdrowie, Jak ...

  • Dedykowane głupocie

    13 V 2022 Dedykowane głupocie Na oko jest wszystko spoko Uważa się za pępek świata Zawsze się dobrze miewa na oko Gdzie trzeba stosunki dobre ma taka. Wiadomo nikt do pięt ...

  • Godzilla

    12 V 2022 Godzilla Pośredniczy między piekłem a ziemią Z metalowym na grzbiecie pancerzem To bizneswoman sprawia, że kwiaty więdną Zjada z flakami zanim do piekła ...

  • Sen 2

    09 V 2022 Sen Zamknąłeś słodkie Twoje oczy Śpisz z uśmiechem na ustach Pewnie czujesz mój czuły dotyk Że całuję Twoje słodkie usta. Gdzie teraz jesteś czy jestem z ...

  • Gonić młodość

    29 IV 2022 Gonić młodość Dokąd tak pędzisz kobieto, do kogo? Do plastycznego doktora Żeby zatrzymał młodość z moją chorobą, Która mnie dobija, jak zmora. Potrzebuję ...

  • Michelle

    23 IV 2022 Michelle Ach, tak księżną wielką i błękitną być Farbą Palette ufarbować sobie krew Na niebiesko i o księciulu z bajki śnić. Bo książę mądry i piękny ...

  • Krucha nić 2

    20 IV 2022 Krucha nić Chciałabym namalować piękny świat Ten mój ze snu, gdzie nie ma łez Żeby człowiek człowiekowi był, jak brat I słońce zawsze jasno świeciło ...