Poezja - str 3

  • Rock and roll

    28 VII 2022 Rock and roll Gdy Rock and roll szaleje, ja w ramionach chłopca mdleję a świat tańczy do góry nogami i czaruje czerwonymi majtkami. Chłopcze nie mam czasu ciebie ...

  • Nędza

    28 VII 2022 Nędza Nędzo, jesteś okropnie brzydka Szara i wysuszona z głodu Chuda, jak dziadów brzytwa Stara, już za młodu. Czasem masz dobre serce Czasem zupełnie nie ...

  • Daj mi serce

    26 VII 2022 Daj mi serce Zabierz mnie do raju Mój piękny Panie Niech moje łzy nie giną w falach oceanu Niech nasza miłość prawdą się stanie. Spraw by na niebie błekitnym ...

  • Szczęście 2

    25 VII 2022 Szczęście Szczęście to rano budzić się jeszcze Czuć życia dreszcze. Cieszyć się śpiewem ptaków Widzieć łąki pełne kwiatów. Oddychać wonnym powietrzem ...

  • Słodycz władzy

    16 VII 2022 Słodycz władzy Władza, jak zepsuta czekolada Władza bez sumienia i granic - Tak się składa, że mam cię za nic Subiektywna i sobie sprawiedliwa wielka władza ...

  • Busz

    16 VII 2022 Busz Może jestem reliktem przeszłości Ulepiona z tamtych nakazów i zwyczajów Pewnie dlatego moje myślenie nie może pomieścić Obecnego wolnego życiowego raju ...

  • Sumienie

    11 VII 2022 Sumienie Sumienie ma zamknięte w portfelu, Gdy idzie na łów. Już niewinna i czysta idzie do celu Nie wie lub nie pamięta kto to Bóg. Bóg niewygodny w interesie ...

  • W Małpim Gaju

    09 VII 2022 W Małpim Gaju Pierwszy Maja w Małpim Gaju Gniatkowski urzeka głosem Baju baj obywatelu baju baj Śnij o syrence i lepszym losie. Roczek, jak sen przeleci W gaju ...

  • serce

    10 VII 2022 Serce Wtedy świecił nam księżyc, Jak srebrną lampką Byliśmy tylko my przy miedzy A wieniec z gwiazd w niebie nas zamknął. Jeśli przestałeś, już kochać I ...

  • Co mam zrobić – żart

    21 VII 2022 Co mam zrobić – żart Co teraz mam zrobić, gdy już jestem A ze mną noce i dnie Gdy słońce świecić mi nie chce I chodzę samotna na samym dnie. Więc daj mi ...

  • Nie jest źle

    10 VII 2022 Nie jest źle Przyszedł na świat, dlaczego Może się ktoś zapomniał Może wypadek przy pracy I nic ciekawego Teraz pewnie będzie za dużo jadł? Gdy wszystkiego ...

  • Za wszystko się za płaci

    5 VII 2022 Za wszystko się płaci Pamiętam te młodości dni I twoje, jak jagody oczy Nie wiem, już czy to były sny Czy spacerowaliśmy w nocy. Do szczęścia nam wtedy ...

  • Wiatr od zachodu

    2 VII 2022 Wiatr od zachodu Świeciło wtedy słońce Chodziliśmy brzegiem morza I te noce, noce parne gorące Tobą pachniały przestworza. Myślałam, że będą na zawsze I ...

  • Straszna moda

    27 VI 2022 Straszna moda Szkoda życia - wielka szkoda! Bezpieczniej chyba jest w grobach Tam dziwactwa nie straszą, już Śpią spokojnie bez modnych snów. Moda, jak dziurawa ...