Poezja - str 6

  • Jedna chwila

    27 III 2022 Jedna chwila Życie jest chwilą To najdłuższy w życiu sen Na koniec troski przeminą I zmartwień cierń. A z nimi życiowy sens Dla którego jest tyle zła, Gdzie ...

  • Na czaty

    25 III 2022 Na czaty Po pracy śpieszą na czaty Wszyscy czatują święty i babcia stara Nie tylko naderwane małolaty. Nawet nauczyciel i Józio garbaty Narzeczony i jego mama ...

  • Czy to jest miłość?

    20 III 2022 Czy to jest miłość? Próbuję cię poznać człowieku Chcę cię zrozumieć Lecz sobie na przekór Zrozumieć nie umiem. Dlaczego, gdy zamykam oczy Patrzysz ...

  • Czekałam

    19 III 2022 Czekałam Jeśli tamten chłopak Przyjdzie pod mą bramę Powiedzcie mu, że czekałam Przez te zimy i lata całe, Które uciekły Lecz nadzieja została. Choć chcę ...

  • Wiara 3

    19 III 2022 Wiara Wierzę, że ziemia po której chodzę Nie jest snem lecz rzeczywistością, Że tu, gdzie przemierzam drogę Dotykam świat z miłością. Gdyż wiem, że ona ...

  • Różny czas

    13 III 2022 Różny czas Urodziliśmy się w różnym czasie i choć dzwony kościelne inne wybijały nam dźwięki lecz, gdy trzymamy się mocno za ręce nasz mały świat staje ...

  • Czas 2

    10 III 2022 Czas Tak bym chciała zatrzymać czas Na zawsze być z Tobą pod błękitnym niebem A nocą tylko z Tobą dotykać gwiazd. Dlaczego on tak szybko biegnie Dlaczego, jak ...

  • Robal

    01 III 2022 Robal Morderca kocha kolor czerwony Krwią zabarwiony Podobno czerwony to miłość... I owszem o jakiej się nie śniło. Z jedną wielką różnicą Kocha tylko ...

  • W doniczce kwiat

    22 II 2022 W doniczce kwiat Wszystko pod kontrolą Od martwych betonów oczy bolą Żadnych brudnych zwierząt Niech w małych klatkach siedzą. Kto wymyśli jeszcze dla ptaków ...

  • Walentynki 2

    Walentynki Dzisiaj jest wyjątkowy dzień Jakim są walentynki Zakochane pary Prezentami się obdarowują Amor w czerwonym fraku Fruwa po niebie Za pomocą strzał Rozsyła ...

  • Lubię 2

    03 II 2022 Lubię… Lubię być blisko ciebie i czuć dreszcze Przenikam wtedy, jak w studnię w twoje oczy. Bo moje serce wciąż o tobie marzy jeszcze A ciało czeka, aż je ...

  • Kocham

    03 II 2022 Kocham… Kocham tamten świat Dziś kromki suchego chleba wart. Kocham rumiankowe podwórko I łączki za dróżką za górką. Kocham tamto drzewo cierniowe Na ...

  • Polowanie

    01 II 2022 Polowanie Kiedy oczy nie chcą widzieć A uszy słyszeć, Gdy ciało chce leżeć I o niczym nie wiedzieć Wtedy figle płata mózg bo widzi tylko mannę z zórz. Gdy ...

  • Ostatni blues

    27 I 2022 Ostatni blues Gdy droga ma skończy się gdzieś A zegary zabiją ostatni raz Wtedy Weź Boże moje życie – Weź Na błękitne pastwiska, gdzie szczęście Dasz. Tam ...