Poezja - str 5

  • Szarość 2

    18 IV 2022 Szarość Rok przeleciał, jak sen A za nim długie lata Zabrały jego oczy w czerń, Które były dla mnie perłą świata. Choć świat pozostał ten sam I nic się ...

  • Pod górę

    16 IV 2022 Pod górę Szłam w życiu pod górę a niebo mi się śniło Ale dlaczego się tak śpieszyłąm Dlaczego wciąż za mało czasu było... Dziś zrozumiałam, że to ...

  • Sen na jawie

    14 IV 2022 Sen na jawie Codziennie od nowa Cię czytam Co mówią o Tobie kwiaty i drzewa Srebrzących się jezior i ptaków pytam, Które piękniej z was śpiewa. Tu wszystko z ...

  • Boginie

    10 IV 2022 Boginie Czasem osiedle kogel mogel, jak zupa wrze Gosposiom czyjejś głowy się bardzo chce. Tym żyje osiedle gospodyń domowych Tych wszechwiedzących, modlących ...

  • Koniec 2

    10 IV 2022 Koniec? Zamienię cię w żabę mój królewiczu Będę cię nosić w kieszeni, jak chusteczkę Chcę mieć ciebie blisko jeszcze w tym życiu Bo w tamtym chusteczki ...

  • seria limitowana #1

    Niech noc przyniesie ci moniko wiele pozytywnych wrażeń poprzez senne wizje tak byś po przebudzeniu miała cudowny nastrój podobny do dzisiejszej pogody Dobranoc kochanie ...

  • Myślałam

    02 IV 2022 Myślałam Myślałam, że trzymając się za ręce Z uśmiechem przejdziemy przez życie, Ale ty chciałeś od życia coraz więcej i więcej, Aż stałeś się, jak ...

  • Życie 2

    01 IV 2022 Życie Życie to chwila Dobre i to złe, Twoje oczy miłe A nawet twój gniew. Serca twego bicie I radosny śmiech, Łzy wylane skrycie, Gdy zwątpienie i śmierć ...

  • Jedna chwila

    27 III 2022 Jedna chwila Życie jest chwilą To najdłuższy w życiu sen Na koniec troski przeminą I zmartwień cierń. A z nimi życiowy sens Dla którego jest tyle zła, Gdzie ...

  • Na czaty

    25 III 2022 Na czaty Po pracy śpieszą na czaty Wszyscy czatują święty i babcia stara Nie tylko naderwane małolaty. Nawet nauczyciel i Józio garbaty Narzeczony i jego mama ...

  • Czy to jest miłość?

    20 III 2022 Czy to jest miłość? Próbuję cię poznać człowieku Chcę cię zrozumieć Lecz sobie na przekór Zrozumieć nie umiem. Dlaczego, gdy zamykam oczy Patrzysz ...

  • Czekałam

    19 III 2022 Czekałam Jeśli tamten chłopak Przyjdzie pod mą bramę Powiedzcie mu, że czekałam Przez te zimy i lata całe, Które uciekły Lecz nadzieja została. Choć chcę ...

  • Wiara 3

    19 III 2022 Wiara Wierzę, że ziemia po której chodzę Nie jest snem lecz rzeczywistością, Że tu, gdzie przemierzam drogę Dotykam świat z miłością. Gdyż wiem, że ona ...

  • Różny czas

    13 III 2022 Różny czas Urodziliśmy się w różnym czasie i choć dzwony kościelne inne wybijały nam dźwięki lecz, gdy trzymamy się mocno za ręce nasz mały świat staje ...