Horrory - str 2

  • Upiorny las

    "Upiorny Las" by Horror Ziom Nie czuł potrzeby palenia, picia, uprawiania hazardu, czy kompulsywnego obżerania się. Jedyne czego potrzebował, co było jego "uzależnieniem" ...

  • Wyznawca

    “Wyznawca” - by Horror Ziom - Cześć, mam na imię Adrian – przedstawił się nieznajomy, wyciągając rękę w jej stronę. - Agnieszka – powiedziała, ściskając jego ...

  • Korpo party w Halloween

    KORPO PARTY W HALLOWEEN – by Horror Ziom Adam uważał siebie za człowieka sukcesu. Błyskawicznie piął się w górę struktury organizacyjnej jednej z większych ...

  • Wpadnijcie na drinka...

    Andrew Boock "Wpadnijcie na drinka..." (I) Marta mruczała ściskając w dłoni podwiniętą koszulkę. Klęczała na chłodnych panelach, a biodra poruszała rytmicznie. Szurała ...

  • Przemoc ekonomiczna część 6.

    Cześć, chciałabym żeby do każdego trafiły moje opowiadania. Żeby ludzie w końcu zrozumieli, że mój ojciec to tyran, despota, sknera, gnębiciel, szantażysta i ...

  • Przemoc ekonomiczna część 5.

    Cześć, nieformalne przywitanie. Nie mam siły na bycie formalną, bo od kilku dni przeżywam koszmar i nie śpię po nocach. Mam nadzieję jednak, że ten koszmar skończy się ...

  • Lion Holland #0

    Witam wszystkich tych, którzy zaglądają na tą stronkę by później godzinami błądzić wśród tych wszystkich historii! Ja jestem autorem który pisze kiedy mu będzie ...

  • Rytuał_AB

    Andrew Boock Rytuał Pod kołami zatrzymującego się samochodu zazgrzytał piasek. Kierowca zerknął w lusterko wsteczne na nastolatkę, która leżała na tylnym siedzeniu ...

  • Kolejne losy Kamili

    Kamila posłusznie wrzuciła telefon do woreczka, a gdy tylko stara odeszła, niepostrzeżenie wylała sok pod stół. Obrus był długi, sięgał podłogi, nikt nic nie ...

  • Walka dobra z złem cz 1

    Świat jest całkiem inny niż nam się to wydaje , podszewka brutalności i zwyrodniałość to iluzja. Za wieloma wydarzeniami stoją mroczne siły o których nikt nawet nie ...

  • Duch cycków mojej żony

    Pan Thomas miał żonę, ale to nie była byle jaka żona. Żona to była na schwał. Wielka jak szafa trójka, pulchna jak materac gąbkowy, albo ten od opon Michelin ...

  • Być jak zombie rozdział 1

    Rozdział 1 Ja- tato czemu kazałeś mi wziąść jedzenie i sam wziąłeś broń? I co tu się dzieje? Tato-Synu nie będę cię okłamywał to jest infekcja nazywana Zombie ...

  • Mój syn nie chciał przestać płakać

    Mój syn nie chciał przestać płakać. Siedziałam sama w salonie. Dom wydawał się zmieniać z każdym krzykiem z jego pokoju. Próbowałam zamknąć oczy i skupić się na ...