Horrory - str 3

  • Cicha Zemsta #1

    Gdy wstałam ujrzałam za oknem postać , która uśmiechała się do mnie. Nagle błysnęło ukazała się inna osoba potem jeszcze raz i kolejna i kolejna aż nie nadazalam ...

  • n bm

    Cześć jestem Max, mam 30 lat i chce Wam opowiedzieć historie która przytrafiła mi się 10 lat temu. Przyłapałem żonę na zdradzie, klasyka zdradziła mnie z moim ...

  • Coś - Część 1

    Napisał tą opowieść, świetny autor horrorów - fanthomas. Ja za to wymyśliłem fabułę jeśli chodzi o tekst. Może jest i krótki ale na pewno się spodoba. ;) *** Johnny ...

  • Dzień Psychopaty cz.2

    Tak to był ten dzień, miesiącami obserwował samotną matkę z kilkuletnią dziewczynką. Miał plan, wszystko idealnie dograł, miejsce, czas i datę. Dziś był piątek ...

  • Plac zabaw

    Kolejna lekcja minęła. Razem z przyjaciółmi poszedłem do sklepu obok szkoły. Gdy przechodziliśmy przez jezdnię w pewnym momencie, usłyszałem czyjeś głosy dochodzący z ...

  • Nawiedzony Las 1

    Nigdy nie wierzyłem w istnienie Czarów Magi ani Duchów. Myślałem, że Magia i Duchy pojawiają się tylko w Opowiadaniach dla Dzieci. Aż do pewnego Dnia …. Była Sobota ...

  • Rozdział 1 część 1 - Kemono

    Rozdział 1 Jesień Rok 2016, Naho ,,Moje imię? Nie jest ważne w tej historii, ale możecie mnie nazywać obserwatorem. Może to się wydawać zwykłymi przechwałkami oraz ...

  • Wstęp - Kemono

    Zima Rok 1995, Shirakawa ,,Zawsze myślałem, że on po prostu nie posiadał empatii, że taki się urodził, wielokrotnie zadawałem sobie to pytanie, czy dobrze wychowywaliśmy ...

  • Fikcja/Fiction #4

    Fikcja/Fiction -----------------------------------------------44444444444444444444444 ----------------------------------------------- Cały we krwi ubrudzony i zaniepokojony ...

  • Las zła... Rozdział 1: Nowy dom.

    Dziś 20.03.2016 r. mam urodziny rodzice w prezencie kupili mi dość duży dom 100 km od Olsztyna od razu zapakowałem się i tam pojechałem. Potem była impreza ,piwko ,znajomi ...

  • Pokój cz. 1

    11 marca 2008r. - Dom jest do rozbiórki. Został wybudowany kilkadziesiąt lat temu. Po co Państwu zawalająca się nieruchomość? Lepiej poszukać jakiegoś nowo-wybudowanego ...

  • Wrzeszcząca chata 5-Porwanie Roberta.

    Gdy Robert odpoczoł u Pana Henryka wybrał się dalej w podróż pan Henryk dał mały pistolet żeby mógł się chronić przed potworami ale również opowiedział że on miał ...