Poezja - str 13

  • Miłość we śnie

    15 IV 2021 Miłość we śnie Cudowne chwile przychodzą we śnie, Gdy patrzysz na mnie zuchwale, Gdy swoją ręką mnie pieścisz I przestać nie chcesz, wcale. Gdy wypijasz ...

  • Wymarzony

    15 IV 2021 Wymarzony Mijają godziny, tygodnie Tak bardzo szybko znikają. A ja wciąż za mało robię I zawsze mam czasu za mało. Chciałabym prześcignąć czas Żeby ...

  • Krąg

    Każdy z nas w swym sercu nosi jakieś głęboko skrywane urazy. Głowa względem nich czasem kreśli jakieś plany. Plany nie kiedy stają się odzwierciedleniem realnej zemsty ...

  • Pożegnanie 2

    14 IV 2021 Pożegnanie Gdy wśród krzywd i smutku podróży Moje życie pod kamieniem Złożysz z pączkiem czerwonej róży - czy będę Tobie wspomnieniem? Pomyśl przez ...

  • Żyć to znaczy kochać

    14 IV 2021 Żyć to znaczy kochać Nie wiem, już czyja to wina, Że czuję się, jak domu ruina Moja przeszłość stracona A przyszłości droga spalona. Wtedy szukam życia ...

  • Łowca

    Intuicyjnie podchodzimy do niektórych spraw. Wbrew logice i zdrowemu rozsądkowi podążamy za głosem serca. Wszelkie przeciwności losu, które napotykamy na swej drodze ...

  • Bez biletu

    12 IV 2021 Bez biletu Świat podobno się nie zmienia Wciąż tak samo śpiewają ptaki, Ale ludzie tak od niechcenia Smutno patrzą przez okno na kwiaty. Moi znajomi przed kimś ...

  • Niekochany

    11 IV 2021 Niekochany Gdzie się podziała twoja mała Ta co radość życia ci dawała. Mieliście razem poznawać świat Była, jak pachnący kwiat. Póki co poznawałeś jej ...

  • Wczoraj i dziś

    11 IV 2021 Wczoraj i dziś Były sobie koleżanki trzy Różnie spędzały razem dni Patrzyły na siebie ze swych domków Czasem kopały sobie sporo dołków. Był tam urodzaj na ...

  • Kłamczuszek

    10 IV 2021 Kłamczuszek Mówiłeś, że kochasz po grób, Że jestem najjaśniejszą z twych dróg Ty nie kłam – tylko po prostu mnie lub! Nie naciągaj mnie na biedę, Że ...

  • Pocałuj

    09 IV 2021 Pocałuj Podaruj mi niebo bez końca Słodszy od wonnych róż, Jaśniejszy od słońca Daj ukojenie dla serca burz. Ukryj mnie przed światem Pod parasolem z gwiazd ...

  • Tak wiele i tak mało

    08 IV 2021 Tak wiele i tak mało Pojawiłeś się, jak z marzeń sen, Który urzeczywistnił się w ten dzień Zaczęłam wtedy na jawie śnić, wiedziałam na pewno, że ...

  • Smutny czas

    08 IV 2021 Smutny czas Za oknem deszcz z gradem Wystukują łzawą serenadę Straszą koronowirusem, Że schować w mysią dziurę muszę. Bardzo czuję się samotna Myślę, że ...

  • Pusto, już

    07 IV 2021 Pusto, już Pusto, już od łanów zbóż Mgła zasłania widok dróg Osrebrzył mróz ściernisko. Patrzy zapłakane wrzosowisko. Pożegnały pola, już bociany, Ale ...