Poezja - str 11

  • Czeka na podziw

    19 V 2021 Czeka na podziw Życie jest, jak dziecko Beztroskie i nieprzewidywalne Życie rozkazów nie chce, Jest samowystarczalne. Nikt życia nie ujarzmi, Ani zdrowie nawet ...

  • Dla Ciebie 2

    13 V 2021 Dla Ciebie Pytasz mnie dlaczego Cię kocham Czy zabrakło chłopów pod błękitnym niebem? Przecież dzielą nas życia wrota Przez które wciąż do mnie biegniesz ...

  • To by było coś 2

    17 IV 2021 To by było coś Gdybym była mądra i bogata, Prawie, jak nie z tego świata. I wielka, jak betonowa budowla Co wejść na nią nie można. Ale jestem za małe … ...

  • Moja codzienność

    Codziennie przed snem modle się o pogodę ducha, o nowy lepszy dzień, aby już nigdy więcej w twych oczach nie wiedzieć łez i by los w końcu uśmiechnął się. I pomimo ...

  • Mój kwiatku

    10 V 2021 Mój kwiatku Nie ważne, gdzie bym była Choćby na końcu tego świata Lub w Kalifornii gwiazdą lśniła I, jak Onassis była bogata. Lub pierwszą żoną szejka się ...

  • Kim jestem

    08 V 2021 Kim jestem Już, który to miesiąc chodzę sama I sama nie wiem, kim jestem Nie mam tatuaży, nie mam Jana Gdzie będę spała wiedzieć chyba nie chcę. Oślepłam na ...

  • Ból duszy

    08 V 2021 Ból duszy Czasem rodzi się człowiek nikt To też bez wartości są, jego łzy Bo jak może płakać to coś, Gdy, jako noworodek robi na złość. To coś nie powinno ...

  • Cudowny lek

    07 V 2021 Cudowny lek Gdy smutne i pochmurne są dnie A deszcz stuka w parapet, jak w bęben Powiedz kocham cię i przytul mnie Wyszeptaj, że jutro lepiej będzie. Dopóki ...

  • Zrozumieć życie

    06 V 2021 Zrozumieć życie Życie kto cię zrozumie Kto jest pewien, że żyć umie Czasem kogoś rozpieszczasz, Żeby za chwilę rozdeptać. Zawsze w momencie, Gdy myślisz ...

  • Noc-dzień

    Nocna mara, koszmarne sny, potworne myśli oraz karykaturalne wyobrażenie nadchodzącego dnia spowijają, majestatyczną i mroczną porę nocy by z nastaniem świtu człowiek ...

  • Rak

    01 V 2021 Rak Jak to możliwe, Spokój w bloku ma być, Ale za ścianą kręcą bicz Macho mieszkanie chce Dręczy maszyną noce i dnie. Jak to możliwe, Że dwie dusze, jak cień ...

  • Zjadamy się

    01 V 2021 Zjadamy się Na pustyni tak jest drogi kolego, Że gdy głodnym się jest Zjada jeden drugiego. W naszym bloku Było trochę inaczej Obżarty leżąc na boku Zjadał ...

  • Bezradność

    30 IV 2021 Bezradność Jeździmy, zwiedzamy Bo świat bardzo kochamy Omijamy morderczą koronę Chociaż do niej jesteśmy stworzone! Nie dla nas korony ciernie Bo turystykę ...

  • Merci 2

    28 IV 2021 Merci Fundacjo za to co robisz, merci! Że jest Ci drogi bólu krzyk I słyszysz go, gdy nie chce słyszeć nikt Odwracają się, gdy płyną śmiertelne łzy ...