Poezja - str 12

  • Ogrzej mnie

    28 IV 2021 Ogrzej mnie Gdy jest mi smutno i bardzo źle, Jak kundelkowi co kochanym być chce Ty po prostu zauważaj mnie I zwyczajnie przytul, jak to robisz we śnie. Ogrzej mnie ...

  • Smutek

    Jedna nieskończona szkoła. Jedna znienawidzona praca. Jedne i te same niezrealizowane marzenia. Jedno miejsce, z którego chce się wyrwać. Jedne i te same plany na ...

  • Celebryta

    26 IV 2021 Celebryta Są dzieci prawie, jak śmieci, Które wiatr przywiewa, Gdy przez otwarte okno coś wleci Do rodziny obok chlewa. Trzeba bałagan sprzątać całe życie Tak ...

  • Teatr życia

    23 IV 2021 Teatr życia Świateł kolorowych blask Daje życie ludzkim cieniom Szarym, jak codzienność, Jak nocy brzask Co snują się ulicami nad ziemią. Z myślami i bagażem ...

  • Unikat

    25 XI 2020r Unikat Proletariackie dłonie Zupełnie, jak moje. Proletariackie serce W ciągłej poniewierce. Proletariackie myślenie To w radości cierpienie. Proletariacki ...

  • Dziewice

    21 IV 2021 Dziewice Trzy straszne dziewice Rządzące światem Miłość, namiętność i śmierć! Według ich zasad toczy się życie Gdy kocha na zabój by zostać katem. One ...

  • Chłopy

    21 IV 2021 Chłopy To dla was chodzę obdarta Prawie łysa i wytatuowana Jestem, jak obraz Rembrandta Naga, ale ubrana… Brak mi powietrza Dookoła za dużo capów Dlatego jestem ...

  • Pułapka uczuć

    W pułapce uczuć oszukujemy siebie nawzajem. Pół prawdy i niedomówienia się stały, nieodłącznym obrządkiem codziennych rozmów między nami a koncepcja wspólnie snutych ...

  • Strach 2

    16 IV 2021 Strach Strach w czarnej Jak noc pelerynie Wszędzie za mną chodzi I do ucha mi szepcze. Że mój luby już mnie nie kocha Ale ja wiem że to nieprawda Bo jesteśmy dla ...

  • To by było coś

    17 IV 2021 To by było coś Gdybym była mądra i bogata, Prawie, jak nie z tego świata. I wielka, jak betonowa budowla Co wejść na nią nie można. Ale jestem za małe … ...

  • Mój krzyk

    16 IV 2021 Mój krzyk Kręcę się w kółko – ja? Czy ten cały ze mną świat Wciąż przychodzisz I znowu odchodzisz. Zastanów się co robisz I o co ci chodzi? Wiem, że dla ...

  • Zielone oczy 2

    16 IV 2021 Zielone oczy Masz takie usta, jak maliny, Jak winogrona słodkie. Masz takie oczy mój miły, Jak zielone groszki. Lubię, gdy mnie dotykasz Całujesz spragnione ...

  • Wiara 2

    ----------------------------------------------------------- ------------------------------------------- Wiara w życie opłaci się Bo życie ma ten gest Nawet, gdy jest trochę ...

  • Miasto

    15 IV 2021 Miasto Miasto męczy mnie Za domami chowa się słońce Spoglądam, że bardzo go chcę I nie ma śladu po łące. Ciężarne domy, nagie Okna, jak rany dziurawe A w ...