Felietony - str 13

  • Odchodzę by się edukować!

    By nikt nie zarzucił mi, że "odeszłam" bez słowa, pragnę właśnie przekazać informację na temat tego co będzie się ze mną działo osobom, które mnie czytały. Chociaż ...

  • Wiara

    Idąc za osobą, która umieściła tutaj "historię" swojej wiary, sama dorzucę coś od siebie. Nie będzie to upiększane czy poprawiane by zasługiwało na miano powieści ...

  • W wieku pięciu lat...

    W wieku pięciu lat nau­czo­no mnie 'Oj­cze Nasz', nie było is­totne to, że nie ro­zumiałam ani jed­ne­go słowa, ważne było, że wyglądałam na urocze i grzeczne ...

  • Odsłona uczuć ♥

    Przy każdej osobie jest osoba, która ją wspiera i chroni, okłamuje ona kogo innego by nas chronić... ♥ Brak takiej osoby wprowadza w depresje, łzy, smutek i nie przespane ...

  • Mój przyjaciel, mój wróg, mój upadek, moja porażka.

    Cześć, jestem Rien i mam dwadzieścia jeden lat... Nie, nie brzmi to dobrze. To takie sztuczne. Co Wam powie moje przybrane imię, czy wiek? Uproszczę i przedstawię odpowiedź ...

  • Trajektoria lotu dusz

    Gdy ma się nockę do zarwania przy rozszerzonej matematyce i cholernie długiej i szczegółowej prezentacji o płytach kompaktowych, czasem trzeba wspomóc się kawą i ...

  • Fenomen 8.III

    O tak... Super święto... Tylko ja się pytam dla kogo?? Dla samotnych chłopaków?? Z braku innej opcji wyślą ze 30razy tego samego esemesa... Dla małżeństw z 30letnim ...

  • O moim pierwszym razie słów kilka.

    Pod wpływem przeczytanych na tej stronie opowiadań, zaczęłam sobie przypominać mój pierwszy raz. Opisane tu historie są w jednej kwestii zgodne. Moment pierwszej inicjacji ...

  • BDSM dla niewtajemniczonych

    Nie dalej niż wczoraj, odbyłam krótką, aczkolwiek dość treściwą rozmowę w pewnym obecnym na tym portalu autorem. W treść rozmowy wnikać nie będę, tematem tego ...

  • Rok na lol24.com

    Sprowadziła mnie tu nuda, 26 grudnia Wtedy jeszcze nie myślałem, co robić do południa. Opowiadania erotyczne, to tak na zabicie czasu Nikt by wtedy nie przypuszczał, zrobię ...

  • Przychodnia

    Czy tylko ja tak często doświadczam tego rodzaju frustrujących sytuacji? Przychodzę do przychodni o 8.00. W środku pełno ludzi. Podchodzę do recepcji- brak recepcjonistki ...

  • Brudne myśli zaśmiecające głowę.

    Pierwszy tekst, pierwszy feletion na tej stronie. W sumie, nie jestem pewna czy do felietonów można to zaliczyć, ale... tak sądzę. O wyrozumiałość nie proszę, jeśli ...

  • 44

    11 złotych, w kraju pożeranym co roku przez inflację to nie dużo. Dzisiaj w sumie nie można się nawet za to najeść. Nie dziwne więc, że kiedy ja i pół mojej szkoły ...