Sny - str 2

  • Wysoka Fala Nonsenso-Spontanu

    "Wysoka Fala Nonsenso-Spontanu" Fruwał między jasnoszarymi chmurami na tle niebieskiego nieba. Wylądował na jednym z obłoków. Padał deszcz miniaturowych znaków podobnych ...

  • Sen o babci

    Babcia myje się w łazience ktoś puka do drzwi i ona naga leci szybko do drzwi ale ja byłam przed nią. Boję się i patrzę przed witraż kto to A tam czarno pusto i zielono ...

  • Stary Sen

    Śnił mi się jakiś szary budynek, wiecie coś w stylu bloku ale takiego ogromnego obskurnego jakby niemal nie miał wyjścia na powierzchnię. W tym budynku mieszkali ludzie ...

  • Przytomnienie jak sen

    Przytomnieje, siedzę w sporych rozmiarów pokoju. Obok mnie siedzą ludzie, po lewej młodzi mężczyźni a po prawej kobiety w podobnym wieku. Wszyscy około 25 lat. Pijemy ...

  • sen pierwszy.

    Jechałam traktorem z moim...wrogiem...przyjacielem? Pamiętam tylko że w czwartej klasie wbił mi ekierkę w nogę. Jechaliśmy przez złote pola pszenicy. Prowadził. Był bez ...

  • Czymże są sny???

    ~Kochani Czytelnicy!~ Żeby pisać,, Problem cz.3" brakuje weny. Postanowiłam więc podzielić się moimi rozmyślaniami na temat snów. W komentarzach napiszcie, co o tym ...

  • "Rozdania losu Alex Ratajczak" #2

    3. Wszystko układa się dobrze ja chodzę do najlepszego gimnazjum w mieście , w przyszlości chce zostać aktorką-wiem że to nie możliwe bo przed kamerą sie denerwuje jak ...

  • Świadomość

    Od zawsze wierzyłam, że sny, które nawiedzają mnie co noc mają jakiś rzeczywisty sens, głębsze znaczenie. Jako dziecko miałam wrażenie, że nie różnią się one wcale ...

  • Mój sen #1

    Wszystko to ci tu napisała jest na podstawie mojego snu i będzie w kilku częściach więc piszcie czy chcecie żebym robiła kolejne części . Tutaj w tym opowiadaniu troche ...