Science fiction - str 5

  • Spotkanie po latach...cz.3

    Hej! Oto kolejna część. Dedykuję ją mojej przyjaciółce Edycie. Życzę miłego czytania! Komentujcie! Popijałam zamyślona alkohol gdy nagle do salonu wpadł Zack z ...

  • Hajmat - Rozdział 5

    Witam.Bardzo Was przepraszam że tak długo nie było kolejnej części ale po prostu nie miałem czasu ani hmm chęci aby ta cześć w pierwotnej wersji trafiła niedawno ja ...

  • STONEHUMANS II: W poszukiwaniu pomocy

    STONEHUMANS II: W poszukiwaniu pomocy Po wydarzeniach związanych z lotem na asteroidę, awaryjnym lądowaniu, zmianą w Stonehumans trzech osób z załogi statku, którego byłem ...

  • Biała Strefa. Rozdział 3. Ostatnia Nadzieja

    Po paru dniach płacz dziecka ustał. Wielkim zaskoczeniem było to, że dziecko jeszcze żyje. Przecież już dawno powinno umrzeć, albo z wycieńczenie albo z głodu lub po ...

  • Stonehumans: Nowa Era

    STONEHUMANS: NOWA ERA "Pojawi się znikąd i będzie spadać na Ziemię przez wiele lat. Nie spadnie cała lecz rozpadać się będzie na miliony kamieni, które spadać będą ...

  • Nowa Ziemia

    Ej. Melancholik zgłoś się! Skrzywiłem się, kiedy zabrzmiał mi w słuchawce głośne wołanie dowódcy. Nie znoszę, kiedy nazywają mnie Melancholik, ale jeszcze bardziej ...