SzalonajestemXD

Paula z Rybnik, 21 lat
Nie rań sb tylko dlatego bo inni też cie ranią
razem:   11 2
  • SzalonajestemXD

    Święta prawda :) bardzo lubię takie opisy, więc pisz więcej !! :D

  • SzalonajestemXD

    Następna część pliss !!!

  • SzalonajestemXD

    Czyli jednak mój pomysl sie na cos przydał :P

  • SzalonajestemXD

    To piękne :) popłakałam się, to jest takie mega wzruszające. Czytając to miałam takie poczucie zazdrości że ta dziewczyna miała takie szczęście że zakochała się w kimś kto ją naprawdę kocha i szanuje. Wiem to bardzo egoistyczne z mojej strony ale mówię prawdę ... Współczuję mu tego ze tak cierpiał:(

  • SzalonajestemXD

    @Cassela czuje to samo co ty :D dzięki temu opowiadaniu zakochałam sie w motocyklach :)) i już za nie cale 2 lata (oczywiscie jeżeli matka sie zgodzi) to bede mogla zdawac prawko na moto hehe ;) i tez marze o takim slubie !!!!

  • SzalonajestemXD

    zgadujeże to bruno przyjechał na swojej kawasaki ninja ZX10R co razem naprawiali wtedo co ja porwał. kocham takie zwroty akcji ale nie koniecznie w takich momentach bo jestem tak ciekawa dakszego ciągu jeszcze dobija mnie fakt że bedzie trzeba dość długo czekac na kolejny rozdział by sie dowiedzieć kto to jest :) a co do wampirów to ja je po prostu kocham. i jezeli masz zamiar pisac nasteona opowieść o wampirach to blagam nie rob tego. juz taj zadko dodajesz nowe rozdziały do tego opowiadania i do tego drugiego :(

  • SzalonajestemXD

    Czy ty wgl będziesz kontynuować te opowiadanie ? Powinnaś bo jest zaje**ste ! Juz ponad miesiąc nie dodawałaś nic. Juz czas najwyższy:)

  • SzalonajestemXD

    Wygląd to nie wszystko, aczkolwiek gra wielką rolę:) moim zdaniem wygląd tylko jest potrzebny żeby przykuć kogoś uwagę na pierwszy raz, potem jak juz się lepiej znacie i to naprawdę jest miłość to zakochujesz sie w osobowości. Może jednak 20% chodzi o ciało i wygląd ale jak kochasz to 80% za osobowość i charakter:) wiem po sobie że zakochuję się w chłopakach którzy mi sie nigdy nie podobali, dopiero jak zaczynałam ich poznawać to zaczęli mi się podobać. Ja nidgy nie doznałam prawdziwej miłości ale jeszcze mam czas :P

  • SzalonajestemXD

    Ja pier*ole xD juz świt u cb xD

  • SzalonajestemXD

    szkoda źe tak szybko to wszystko sid potoczyło :( no ale co tam i tak świetne opowiadanie :) czekam na kolejne

  • SzalonajestemXD

    Taka długa przerwa..... Pisz dalej !

  • SzalonajestemXD

    Tak jak i ostatnie tak i te opowiadanie jest niesamowite

  • SzalonajestemXD

    W końcu sie doczekałam następnej części !! Juz się bałam że nie dokończysz tej opowieści :/ ale dzieki bogu mnie (i pewnie wielu wielu innych) nie zawiodłaś:D kontynuuj mała:*

  • SzalonajestemXD

    blagam kontynuuj ta opowiesc i nie tylko 21 czesci :( nie moze byc wiecej ? takie super opowiadanie ze az zal je konczyc